Nová pobočka Primark: Najdete ji jinde, než byste očekávali

Prodejna Primark Primark

Primark rozšířil působnost v Česku otevřením své třetí prodejny. Po úspěchu historicky první pobočky u nás, která vyrostla na Václavském náměstí a druhé v Brně, se zákazníci dočkali dalšího místa, kde si budou moci nakoupit levněji. Kam za výhodnými nákupy zamířit?

Přečtěte si také

Češi objevili řešení na akné i padání vlasů. Získat lze na jediném místě na světě

O nové prodejně Primark se ve společnosti mluvilo dlouho. I když bylo původně plánováno, že se otevře až ke konci tohoto roku, prodejna začala vítat zákazníky již ve středu 6. listopadu.

Primark v České republice již úspěšně provozuje dvě pobočky, jednu v Praze a druhou v Brně. Mnozí tak předpokládali, že třetí prodejna tohoto oblíbeného řetězce zamíří do dalšího velkého města. Nicméně skutečnost je jiná. Nová pobočka opět rozšíří nabídku v hlavním městě, konkrétně ji nalezneme v obchodním centru Metropole Zličín.

Nejmenší pobočka nabídne atraktivní zboží i pracovní pozice

„Jsou to už tři roky, co jsme otevřeli první prodejnu Primark v České republice. Za tu dobu jsme se setkali s velmi pozitivní odezvou zákazníků, kteří oceňují široký výběr udržitelnějších a kvalitnějších výrobků za přijatelné ceny,“ řekl Maciej Podwojski, obchodní ředitel společnosti Primark pro region střední a východní Evropy.

Od megalomanské prodejny na Václavském náměstí se nová prodejna v obchodním centru Metropole Zličín odlišuje rozlohou. Namísto tří pater disponuje dvěma podlažími s přibližnou celkovou plochou 2 800 metrů čtverečních, čímž se z ní stává nejmenší pobočka Primarku u nás. I přesto se ale můžeme těšit na pestrou nabídku oblečení a doplňků. Kromě toho diskont nabídne celkem 150 nových pracovních pozic pro region.

Udržitelnost jako jeden z hlavních cílů

Jelikož má Primark v nabídce především textil, snaží se stále více zaměřovat na udržitelnost. Nová zličínská prodejna tak nabídne zákazníkům širokou škálu módních kolekcí, které jsou nejen cenově dostupné, ale také šetrnější k životnímu prostředí. Již nyní je 55 % oblečení vyrobeno z recyklovaných nebo udržitelněji získaných materiálů.

Tím však snaha textilního giganta nekončí. Do roku 2030 si stanovil cíl být stoprocentně udržitelný, čímž plánuje naplnit závazek vůči ekologické odpovědnosti.

Kromě běžného zboží se těšte i na vánoční kolekci

Na nové prodejně narazíte na výběr sezónní módy pro ženy, muže i děti. Dále pak na sortiment kosmetiky, domácích potřeb i dalších lifestylových produktů. S blížícími se vánočními svátky Primark rozšíří svou nabídku o tematické zboží. To bude zahrnovat dárkové předměty, vánoční pyžama, ale třeba i společenské oblečení.

Zaměstnanci na slavnostním otevření nové pobočky Primark v Praze v obchodním centru Metropole Zličín Primark

Na rostoucí zájem o levné zboží reagují i další prodejci

Zájem zákazníků o levné zboží berou na vědomí i další zahraniční řetězce, zaměřující se na prodej levného zboží. Pro svou popularitu rozšířil své pole působnosti diskont Action, který se snaží posilovat pozici na trhu tím, že naskladňuje na prodejny celkem 150 nových produktů týdně.

Mezi naprosté nováčky se brzy zařadí řetězec Dealz. Ten se zaměřuje na prodej podobného sortimentu jako Primark. Nabízí tedy vše, co si dovedete představit. Od potravin, přes drogerii, domácí potřeby, dekorace a svíčky, až po hračky.

Ve druhé polovině roku 2025 pak plánuje na český a slovenský trh proniknout i německý Woolworth, který se zaměřuje především na levné domácí vybavení a textil. Vyvstává tedy otázka, jak moc zahýbe příchod nových gigantů konkurenčním prostředím, do něhož řadíme i další stávající diskonty, jimiž jsou Pepco, KiK, Tedi či NKD.

Zdroj: Kupi