Pečivo od rána až do večera: Lidl spouští novou kampaň, další obchody nezůstávají pozadu

Pekař skládá pečivo RossHelen / Shutterstock.com

Pro čerstvé pečivo se už dávno nemusí chodit jen do pekárny. Velký výběr nabízí i samotné supermarkety a hypermarkety, které mají i desítky druhů sladkého i slaného pečiva. Lidl přichází s novou kampaní, během které bude zákazníkům denně nabízet spoustu druhů pečiva.

Přečtěte si také

Socialistický sen: Tento nábytek měli skoro všichni, koupit se dá i dnes!

Pečivo je ideální snídaní, svačinkou a klidně i večeří. Skvěle se doplňuje s pomazánkami, saláty a třeba i jen tak se zeleninou. S oblibou si jej dopřáváme téměř každý den, jenže ne vždy je v obchodě dostupné to, co bychom tam chtěli najít.

To by se mělo změnit minimálně v Lidlu, který bude nabízet od 14. října po dobu tří týdnů ohromných 60 druhů pečiva. Řetězec zároveň slibuje, že bude pečivo dostupné od rána až do pozdních hodin těsně před zavírací dobou.

Pečivo v Lidlu dostupné od rána do večera

Lidl je jeden z řetězců, který zákazníkům nabízí neustále nové druhy pečiva. Mohou tak každou chvíli zkoušet něco nového.

„V Lidlu se neustále snažíme vycházet vstříc potřebám našich zákazníků. Uvědomujeme si, že po náročném dni v práci je pro mnohé z nich důležité mít možnost pohodlně nakoupit. Proto jsme se rozhodli nabízet čerstvé pečivo po celý den, i těsně před zavírací dobou. Chceme, aby si naši zákazníci mohli vychutnat kvalitní a chutné produkty, kdykoli se rozhodnou přijít do obchodu,“ uvedla pro Kupi tisková mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková.

Lidl kampaň Lidl

Globus si peče i vlastní toustový chléb

Velkým výběrem pečiva je známý také Globus, který si kromě bohatého výběru peče vlastní toustový chléb a další druhy pečiva, ve svých prodejnách pak nabízí rovnou i různě obložené bulky, bagety i chlebíčky. O Velikonocích to v Globusu voní právě upečenými mazanci, na Vánoce zase vánočkou a cukrovím.

Albert vsází i na zdravý životní styl

Ani oblíbený Albert nezůstává pozadu. Ten nabízí několik druhů chlebu včetně toho bezlepkového, v loňském roce přišel s nasládlou brioškou, kterou jinde nenajdete. Řadí se totiž mezi pečivo obsahující žito a tím pádem i spoustu zdravé vlákniny.

„Mlynářským pečivem se snažíme podporovat zdravý životní styl. Má v sobě značný podíl žita a vysoký obsah vlákniny. Zároveň klademe důraz i na to, aby dobře chutnalo,“ popisuje Dušan Kunčický, senior manažer kategorie pečiva v obchodech Albert.

Zdroj: Kupi, Lidl, Albert, Globus