Udělejte radost všem malým milovníkům psů a kočiček a zpříjemněte jim první dny ve školce nebo ve škole novým plyšákem. V Bille a Penny právě teď probíhají věrnostní kampaně zaměřené na nejoblíbenější domácí zvířátka. Nasbírejte potřebný počet bodů a pořiďte dětem klidně celou smečku. Jak na dosažení nejnižší ceny?
Od 4. září spustila Billa novou sběratelskou kampaň zaměřenou na malé milovníky plyšáků. Aby dětem nabídla jejich nejoblíbenější zvířátka, provedla před začátkem školního roku průzkum oblíbenosti domácích mazlíčků. Podle něho u dětí jednoznačně vedou pejsci (téměř 66 %), až se značným rozdílem za nimi jsou na druhém místě kočky (17 %).
„Z našeho průzkumu jednoznačně vyplývá, že jsme národem pejskařů. V přímém porovnání pes nebo kočka tři ze čtyř lidí upřednostní psa. O tom, že jako Češi obecně máme rádi zvířata, svědčí to, že sedm lidí z deseti pak mají nebo někdy měli doma psa a 47 % má nebo mělo doma kočku,“ popsala výsledky průzkumu Ivana Stará, vedoucí strategického marketingu společnosti BILLA ČR s tím, že pokud rodiče nemohou nebo nechtějí dětem pořídit živého domácího kamaráda, více než třetina dotázaných hledá řešení právě v podobě plyšové alternativy.
V rámci kampaně jsou proto v nabídce čtyři varianty pejsků a tři kočiček, které dětem zpříjemní návrat do školních lavic a pomohou překonat i ty nejnáročnější situace. V prodejnách na vás a děti čeká plyšový francouzský buldoček, Jack Russell teriér, velšský corgi, anglický kokršpaněl, siamská kočka, britská krátkosrstá a americká krátkosrstá.
Po nasbírání 15 nálepek získáte jednoho plyšáka za zvýhodněnou cenu 79,90 Kč (namísto plné ceny 399,90 Kč).
Kouzelný svět pejsků a kočiček najdou děti právě nyní také v prodejnách Penny. I zde na ně čeká osm nových chlupatých kamarádů z řad nejoblíbenějších domácích mazlíčků. Na výběr je šest plyšových plemen pejsků včetně dalmatina, mopsíka nebo německého ovčáka a dvě kočky.
„Plyšové hračky jsou pro děti obzvláště atraktivní, protože poskytují pocit bezpečí a pohodlí. Děti si s nimi rády hrají, mazlí se s nimi a často se stávají jejich věrnými společníky při usínání. Protože jsou mezi Čechy pejsci a kočičky považovány za členy rodiny, rozhodli jsme se, že nová kampaň bude inspirována právě těmito zvířátky,“ vysvětlil Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu společnosti PENNY.
Po nasbírání 10 bodů si jednoho plyšáka odnesete domů jen za 99,90 Kč (namísto plné ceny 359,90 Kč)
Radost můžete menším i větším dětem udělat také novou knížkou z končící kampaně, kterou Albert připravil ve spolupráci s Albatrosem. Mezi osmi nabízenými tituly nechybí ani Děti z Bullerbynu, Hoši od Bobří řeky, Příhody Maxipsa Fíka, Káťa a Škubánek nebo Malý princ. S nasbíranými body vás knihy vyjdou o 77 % levněji, stačí doplatit 89,90 Kč.
Větší školáky a studenty zase potěší nová elektronika od značky Niceboy. Díky bodům koupíte stylová sluchátka, chytré hodinky, powerbanky nebo repráčky se slevou až 58 %.
Pohankové palačinky se špenátem a uzeným lososem jsou skvělou variantou pro rychlou a zdravou večeři pro celou rodinu i jako oběd do krabičky.
Tato odlehčená verze vajíčkové pomazánky se sýrem cottage vás dostane svou chutí. Připravenou ji budete mít během chvilky a nejlépe si ji vychutnáte na křupavé bagetce nebo čerstvě upečeném chlebu společně s ředkvičkami a čerstvou pažitkou.
I v Kauflandu máte ještě pár dní možnost využít sbírání bodů na oblíbené kuchyňské pomocníky tradiční značky Tupperware se slevou až 55 %. V nabídce najdete krabičky na potraviny, máslo i sýry, lahve na vodu, tvořítka na led nebo různé misky a kelímky s víčky.
Za každých utracených 200 Kč získáte 1 bod, pro uplatnění slevy na jeden produkt vám jich stačí pouhých 5. Ale pozor, body lze sbírat už jen do 10. 9. 2024, uplatnit je však můžete až do 15. 9. 2024 nebo do vyprodání zásob.
Zdroje: Billa, Penny, ČTK, Albert, Kaufland