BILLA klub se představuje s vylepšenou aplikací a více výhodami pro věrné zákazníky

BILLA klub se představuje s vylepšenou aplikací a více výhodami pro věrné zákazníky Billa

Obchodní řetězec BILLA představuje věrnostní BILLA klub s množstvím nových výhod a možností, jak sbírat a uplatňovat věrnostní body. Členové klubu budou mít možnost dosáhnout na více atraktivních slev a akčních nabídek. Vše na jednom místě nabídne vylepšená mobilní aplikace BILLA. Promění se také celková vizuální podoba klubu.

Přečtěte si také

Nejhorší zlozvyky zákazníků: Jí nezaplacené zboží a stříkají si deodoranty. Supermarkety to radši přehlíží

Proměna věrnostního klubu zapadá do celkové obchodní strategie, kterou řetězec představil v minulém roce a postupně se v jejím duchu mění. „Nová éra BILLY představuje propracovaný a více na zákazníka orientovaný sortiment v atraktivním prostředí moderního designu prodejen a také jednoduchou a srozumitelnou komunikaci směrem k zákazníkům. V tomto duchu se budou zákazníci setkávat i s novou podobou BILLA klubu. Věříme, že vylepšený klub ocení jeho stávající členové a zároveň se do něj podaří přilákat nové zákazníky,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR.

Žena držící mobil s aplikací Billa klubu Billa

Jaké novinky BILLA klub přinese?

Vylepšená podoba věrnostního klubu nabídne členům mnoho výhodných nabídek. Na zákazníky čeká větší výběr slev a odměn za nákupy, levnější ceny produktů a nabídky od partnerských společností. Novinkou je také prodloužená platnost nasbíraných bodů.

Kromě mnoha výhod má BILLA klub i nový vizuální styl. Zákazníci se setkají s jednodušším designem v zeleno-žlutých barvách, který se propíše do všech komunikačních kanálů i aplikace.

Nasbírat body lze nově i online

Členové BILLA klubu budou mít několik možností, jak na své konto věrnostní body sbírat. Stále platí, že za každých 50 Kč nákupu uskutečněného v prodejně nebo na e-shopu dostane zákazník jeden bod. K tomu přidává BILLA řadu dalších možností, jak na věrnostní body dosáhnout:

  • jednorázové akce např. v měsíci narozenin zákazníka nebo první nákup,
  • sezónní věrnostní akce např. na Valentýna nebo Mezinárodní den žen.

Uplatnit body lze v nové aplikaci

Zákazníci své body uplatní celoročně ve vylepšené aplikaci. V ní naleznou aktuální stav svých bodů, digitální BILLA kartu, nejnovější letáky s akčními nabídkami, seznam všech BILLA prodejen nebo probíhající věrnostní akce. Dále si zákazník může sestavit v aplikaci svůj vlastní nákupní seznam z akčních nabídek.

Na členy BILLA klubu budou v aplikaci pravidelně čekat nejrůznější odměny za věrnost, např. sleva na další nákup, kupóny na produkty za výhodnější ceny či kupóny na vybraný výrobek zdarma. Novinky se v aplikaci objeví automaticky, stačí si ji jen aktualizovat na Google Play nebo v App Store.

Skočte si do BILLY cestou z práce

Jak se mohou zájemci registrovat?

Registraci do klubu lze provést několika způsoby. Nejjednodušším je stáhnout si aplikaci do mobilního zařízení, registrovat se online a dále již jen čerpat výhody a být v obraze, jaké novinky klub přináší. Možnost registrace přes tištěný formulář samozřejmě zůstává. Na webu billa.cz pak zájemci o registraci, ale i noví členové naleznou veškeré podmínky a informace týkající se klubu.