Vrácení zboží

Varování pro zákazníky: Obchody stahují hned několik výrobků. Pozor na maso, uzený sýr, sprchový gel i dětskou hračku
Je možné vrátit dioptrické brýle zakoupené online, když vám nesedí?
Chcete ušetřit? Lidl prodává rozbalené zboží za zvýhodněné ceny
Zkažené jídlo ze supermarketu? I to můžete snadno reklamovat! Kdy to má smysl?
Reklamace jsou pro obchodníky noční můra. Zákazníci mnohdy nevědí, na co mají nárok
Obchod vám neumožní vrátit zboží z hygienických důvodů? Někdy stejně musí, tvrdí odborníci
Příručka pro začátečníky v online aukcích: Jak se zúčastnit, na co si dát pozor a jak získat nejlepší nabídky
Upozornění pro zákazníky: Řetězec s okamžitou platností stahuje vybrané produkty značky Kinder
Další stažení výrobků z pultů supermarketů: Nemáte tyto potraviny doma?
Řetězce stahují hned 3 výrobky ze svých prodejen. Pozor si dejte na dětskou kapsičku, kuřecí maso a cibuli
BILLA a Kaufland stahují z prodeje nebezpečné sušenky, které mohou obsahovat kovové předměty
Francouzi řeší, co s nechtěnými vánočními dárky. O prodeji uvažuje nejvíce lidí v historii
Když se Ježíšek netrefí: Jak po Vánocích reklamovat nevhodný dárek?
Konečně trefíme velikost napoprvé? Zalando začíná doporučovat oblečení podle fotky postavy
Rohlík bude vozit knihy pro Knihobot. Kde ještě můžete odevzdat vyřazené knihy?
Podnikatelé budou muset povinně dávat zákazníkům vzorové formuláře pro odstoupení od smlouvy
Jak vrátit či reklamovat nevyhovující dárek po Vánocích
Koupí použitého zboží ušetříte. Při reklamaci vás ale čeká několik úskalí
Nová pravidla pro reklamace nahrávají spotřebitelům. Na co máte celý první rok nárok jako zákazník?
Znáte svá práva a možnosti při reklamaci? Nenechte se napálit