Reklamace

Zkažené jídlo ze supermarketu? I to můžete snadno reklamovat! Kdy to má smysl?
Kontrolovat účtenky se vyplatí. Potvrzují to i zkušenosti českých spotřebitelů
Kufry s vámi na dovolenou nedorazily? Máte právo vyrazit na nákupy!
Reklamace jsou pro obchodníky noční můra. Zákazníci mnohdy nevědí, na co mají nárok
V Bruselu otevřeli obchod, který prodává zapečetěné a nechtěné zásilky od Amazonu. Lidé netuší, co si kupují
Peníze za nedoručené dárky vám nemusí propadnout, můžete využít chargeback
Když se Ježíšek netrefí: Jak po Vánocích reklamovat nevhodný dárek?
Nevhodný dárek: Tipy, jak využít parfém, který vám nevoní
Objednáváte dárky na zahraničních e-shopech? Nákup může prodražit clo i neuznaná reklamace
Levné nákupy ze zahraničí: Opravdu se tak vyplatí?
Kampaň na hraně etiky: Alza slibuje, že umí rychleji a lépe vyřídit reklamace od Mall a CZC. Jak služba funguje?
Podnikatelé budou muset povinně dávat zákazníkům vzorové formuláře pro odstoupení od smlouvy
Jak reklamovat zboží z e-shopu? Vše nafoťte a zahajte reklamaci co nejdřív
Jak vrátit či reklamovat nevyhovující dárek po Vánocích
Nová pravidla pro nakupování. Novela přináší změny v právech obchodníků i spotřebitelů
Alza.cz nově vrací plnou cenu zboží v prodloužené záruce
Koupí použitého zboží ušetříte. Při reklamaci vás ale čeká několik úskalí
Nová pravidla pro reklamace nahrávají spotřebitelům. Na co máte celý první rok nárok jako zákazník?
Jídlo z restaurace je zboží jako každé jiné. Nebojte se reklamace!
Zákazníci si v několika českých obchodech koupili plesnivé zboží. Jak postupovat, když se to stane i vám?