Marketing

Hvězdu Orion měl doma na okně každý. Celý národ se zapojil i do dalších soutěží, které doslova pobláznily Česko
Hudba z romantických komedií i zeštíhlující zrcadla: Poznejte marketingové triky obchodů s oblečením
Obchody používají triky se světlem, aby prodaly více zboží! Ani si toho nevšimnete, ale funguje to
„Nakupte alespoň za 399 Kč a dostanete čepici zdarma.“ Fungují na zákazníky dárky zdarma k nákupům?
Která značka piva nejvíc utrácí za reklamu? Pilsner Urquell, ač je nejznámější, je až na druhém místě
Co obchodníci nechtějí, abyste věděli: Jaké psychologické fígle na vás během nákupů zkoušejí?
Tupperware končí, ikonické plastové nádobí, které udělalo z žen na mateřské bohaté paničky, vyhlásilo bankrot
„Super cena!“ nemusí být sleva. Jak mohou cenovky v obchodech mást své zákazníky?
Necháte se ovlivnit osobnostmi v reklamě? Češi věří hlavně hercům, ukázal průzkum
Přijďte si pro 500 Kč! Každý dospělý, který přijde do IKEA na „Pyžamovou párty“, dostane slevovou kartu a oběd zdarma
Dvojí tvář podnikání: Krach, nebo reklamní trik? Brašnářství a Okay pod drobnohledem inspektorů
Lidl se v Německu popral s Ikeou. Kdo cenový souboj vyhrál a jaký trumf vytáhl poražený?
Past v obchodech: Sortiment u pokladen funguje i na odolné zákazníky na jedničku. Podléháte taky?
Bambusové oblečení není ve skutečnosti antibakteriální ani ekologické. Jak nás výrobci klamou?
Velkovýroba závislosti: Jak triky tabákových firem pronikly do potravinářství
Kyselina hyaluronová je super na pleť, ale i na klouby. Pozor ale na formu a množství
Nákupní marketing: Jak vás obchody skrytě lákají k tomu, abyste nakoupili?
Až 30 % Čechů chce nové kolo, nejlíp do 40 tisíc. Proč teď prodejci hýří slevami?
Temu má problém. Jeho regulaci chtějí spotřebitelské organizace EU včetně českého dTestu
Zásnubní prsten: Cena se má rovnat trojnásobku platu? Japonská tradice vzbuzuje debaty