Oblíbené řetězce aktuálně nabízí zajímavé kolekce výrobků, které jsou limitované. Lidl spojil síly s Netflixem a nedávno představil merch pro fanoušky známé reality show Love is Blind. Co nabízí další obchody?
Chtěli byste si pořídit mikinu s čárovým kódem z oblíbeného obchodního domu IKEA nebo někomu nadělit ponožky s logem Kauflandu? Nyní máte příležitost. Řetězce se předhání v tom, kdo nabídne zákazníkům zajímavější merch. Pro někoho to může být skvělá příležitost pro vtipný dárek k Vánocům, jiní zase merch sbírají. Co si vyberete vy?
Řetězec Lidl se spojil se streamovací platformou Netflix a přináší merch pro fanoušky reality show Love is Blind. 21. listopadu se v obchodech objevily produkty, jako jsou mikiny, tepláky, zápisníky, a dokonce i sklenice na víno ve fialové a žluté barvě.
„Tato speciální kolekce přináší kousek Love is Blind do každodenního života našich zákazníků a umožňuje jim vyjádřit svou lásku k této oblíbené show,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.
S velmi zajímavou novinkou přišel Kaufland, který odhalil merch s vlastním logem, který už je dostupný v prodejnách. Pořídit si můžete třeba tričko za 149,90 Kč, kšiltovku za 99,90 Kč, dámské legíny za 199,90 Kč, tepláky za 249,90 Kč nebo třeba jen ponožky za 49,90 Kč. Pokud na něco máte zálusk, raději si pospěšte. Nabídka platí pouze do vyprodání zásob.
Kaufland myslel i na své zaměstnance. Společnost při příležitosti oslav svých 25. narozenin vytvořila speciální kolekci K-LOOK ve spolupráci s UMPRUM. Kaufland kolekci propojil i s neziskovou organizací DEBRA ČR, se kterou spolupracuje už několik let. Z každého prodaného kousku tak zaměstnanci Kauflandu zároveň přispějí na dobrou věc.
Obchodní dům s nábytkem a doplňky IKEA se rozhodl vytvořit merch pro své fanoušky. V nabídce byste našli trička a mikiny, nákupní tašky, ale i lahev na vodu nebo ručník s nápisem IKEA. Společnost IKEA je v tomto ohledu velmi populární a lidé skutečně rádi nosí oblečení s potiskem loga této švédské společnosti.
Limitovaná edice kolekce nesoucí název EFTERTRÄDA klade důraz na jednoduchost, která umožňuje denní nošení. Nejvýraznějším prvkem je čárový kód, který odkazuje na nejprodávanější výrobek společnosti IKEA, a to není nic jiného než populární knihovna BILLY.
Zdroj: Kupi.cz