Český řetězec stáhl z prodeje koření kvůli podezření na nevyhovující kvalitu. Preventivní krok Globusu má předejít možným komplikacím. Podobně i další řetězce, jako BILLA a Sinsay, oznámily stažení produktů z důvodu nesplnění kvalitativních standardů, čímž reagují na podezření spojená s jejich výrobky. Zákazníci jsou vyzýváni k vrácení těchto výrobků, za které jim vrátí prodejci peníze.
Globus ČR, v.o.s., se rozhodl stáhnout z prodeje koření, konkrétně se jedná o:
Tento krok byl učiněn na základě podezření, že produkt nesplňuje požadovanou kvalitu.
„Z preventivních důvodů jsme se rozhodli stáhnout výrobek z trhu, abychom předešli možným komplikacím,“ uvedl řetězec Globus. Postup je běžný v případech, kdy existuje i jen malé podezření na problém s kvalitou výrobku.
Zákazníci, kteří si zakoupili zmíněný závadný výrobek, jsou vyzváni, aby produkt přinesli zpět do kterékoliv z prodejen Globus. Po předložení zboží jim bude vrácena plná částka.
Tento týden se v naší redakci objevilo další upozornění na stažení výrobku. Jednalo se o Pardubický ovocný perník, produkt českého původu. Řetězec BILLA se preventivně rozhodl zmíněný perník stáhnout z prodeje kvůli podezření na zkaženou marmeládovou náplň, která spojuje dvě části medového perníku. Perníky jsou zabaleny do balení s motivy čerta, anděla a Mikuláše.
BILLA v této věci úzce spolupracuje se Státní zemědělskou a potravinářskou inspekcí, aby efektivně řešila kroky k odstranění problematického výrobku z trhu.
Řetězec Sinsay oznámil okamžité stažení několika výrobků ze svých prodejen. „Důvodem je nesplnění standardů kvality u těchto produktů. Zákazníci, kteří si zakoupili dotčené zboží, mohou výrobky vrátit v kterékoliv prodejně Sinsay nebo přes e-shop a obdrží zpět plnou částku,“ uvedl řetězec.
Z preventivních důvodů Sinsay stáhl tyto výrobky z trhu, aby předešel možným komplikacím spojeným s jejich používáním.
Zákazníci, kteří si zakoupili některý z výše uvedených produktů, jsou vyzváni, aby výrobky přestali používat a vrátili je v kterékoliv z prodejen Sinsay. V případě nákupu přes e-shop je možno vrácení realizovat přihlášením do zákaznického účtu a sledováním pokynů pro vrácení objednávky. Po předložení zboží zákazníci obdrží zpět plnou částku.
Zdroj: Kupi, Globus, Sinsay