Sbírání bodů v obchodech je oblíbená zábava, na jejímž konci čeká zákazníky příjemná odměna. Každou chvíli se sbírají body na něco jiného a výhodou je, že si vyberou děti i dospělí. Na co se sbírají body tentokrát?
Venkovní teploty s každým dnem klesají víc a víc, což přímo vybízí k relaxaci na gauči nebo v oblíbeném křesle. Penny přichází s novou věrnostní kampaní, díky které můžete získat hřejivé deky a polštáře za super cenu. Za každých utracených 200 korun získá zákazník 1 bod – jakmile si našetří 10 bodů, může se těšit na 63% slevu na měkoučké deky s beránkem o rozměrech 150x200 cm, a na polštáře ve tvaru rozkošných plyšáků o rozměru 30x40cm.
„Je to naše poslední věrnostní kampaň tohoto roku. Chtěli jsme přijít s něčím, co je praktické, ale zároveň potěší. V zimních měsících lidé touží po pohodlí a teple, proto jsme zvolili kombinaci měkkých obřích polštářů pro děti a hřejivých dek pro dospělé. Věříme, že produkty z nové kolekce přinesou zákazníkům radost, ale i pohodlí v chladných zimních měsících,“ sdělil Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu společnosti PENNY. Akce trvá až do 8. ledna 2025.
V Albertu mohou dospělí udělat radost sobě i svým dětem. Aktuální věrnostní kampaň nabízí se slevou produkty značek Tefal a Lego, takže se zákazníci mohou těšit na pestrý výběr. Nálepky lze sbírat fyzicky, ale i jednoduše v aplikaci Můj Albert – tam jsou již tři body předvyplněné, takže je sbírání v mobilní aplikaci o něco jednodušší.
A pokud nakoupíte prostřednictvím služby Albert Online, pak se můžete těšit na plně vyplněnou kartičku jako dárek ke každému nákupu.
„Poslední měsíce roku a předvánoční období jsou tradičně spojovány s rodinnými návštěvami a přípravou slavnostního občerstvení. Proto jsme si pro naše zákazníky přichystali kolekci značkového nádobí, která zahrnuje malé kuchařské náčiní, tlakový hrnec, rendlík, palačinkovou pánev, klasickou pánev, hlubokou pánev wok i velkou sadu hrnců,“ popisuje aktuální kampaň s výrobky značky Tefal Kateřina Hanušová z oddělení marketingu obchodů Albert.
Kampaň zaměřená na výrobky značky Lego je pak ideální pro děti. Těm můžete výrobky nadělit třeba k Mikuláši nebo pod stromeček k Vánocům. V nabídce jsou malé stavebnice, které vás s nasbíranými body vyjdou už na pouhých 29,90 Kč. Celá kampaň je aktivní od 30. 10. do 31. 12. 2024 nebo do vyprodání zásob.
Své děti můžete odměnit rozkošnými plyšáky z obchodního řetězce Billa, které získáte za 79,90 Kč (15 nálepek) nebo 149,90 Kč (8 nálepek) podle toho, kolik jich nasbíráte. Jeden bod obdržíte za 200 Kč nákupu, ale nákupem vybraných výrobků můžete získat nálepky navíc – týká se to například značek EMCO, Vitana, Znojmia, Hamé nebo Dr. Oetker.
Tato kampaň se pomalu chýlí ke konci, je aktivní už jen do 19. listopadu, nasbírané body můžete uplatnit až do 3. prosince 2024. Pokud byste si chtěli plyšáka pořídit bez bodů, koupíte ho za 399 Kč.
Zdroj: Penny, Albert, Billa