Lidl prodával „tajemné balíčky“ za směšnou cenu, někteří zákazníci na nich brutálně vydělali

Modrý box s logem Lidlu, kolem různé produkty Lidlmysterybox.co.uk

Německý řetězec Lidl zase ukázal, že marketing je jeho silnou stránkou. V polovině srpna nabídl zákazníkům vůbec poprvé své Mystery Boxy, tajemné balíčky, které za směšně nízkou částku obsahují několikanásobně hodnotnější zboží. A skutečně, někteří zákazníci se nestačili divit.

Přečtěte si také

3 nepřekonatelně vláčné buchty, které ohromí rodinu i návštěvu. Rozplývají se na jazyku!

Že jste na akci v Lidlu ani na Lidl-shopu.cz nenarazili? Je to z toho důvodu, že prodej Mystery Boxů vyzkoušel Lidl zatím ve Velké Británii. Boxy prodával za 20 liber, což je v přepočtu cca 600 Kč, a tisícovka exkluzivních krabiček se vyprodala rychlostí blesku. Bude podobná akce i v ČR? Kupi pro vás oslovilo s touto otázkou české zástupce Lidlu, ale ti záhadně mlčí. Tak uvidíme, třeba se něco chystá.

Lidl Mystery Boxy obsahovaly drahé zboží

Tajemné krabičky stály sice jenom 20 liber (600 Kč), ale Lidl už v popisku produktu na svém webu avizoval, že obsah může být daleko cennější, jeho celková hodnota v některých případech přesahuje i 100 liber (3000 Kč).

Jediné, co supermarket prozradil ve zprávě médiím, ve stručném popisku a prostřednictvím přiložených fotografií, bylo, že uvnitř můžou zákazníci najít například kávovar, sluchátka, nářadí Parkside, ukulele, rádio nebo oblečení. Kromě toho lákal zákazníky taky na speciální poukazy, za něž si mohli pořídit paddleboard nebo gril. A opravdu, svými drahými „výhrami“ se šťastní zákazníci začali rychle chlubit na sociálních sítích.

Mystery Boxů dal Lidl do prodeje pouze 1000 kusů, každý z nich měl jiný obsah a zákazník si mohl koupit pouze jeden.

Modrý box s logem Lidlu, kolem různé produkty Lidlmysterybox.co.uk

Zákazníci se chlubili na sociálních sítích

Jak zveřejnila britská média, řada zákazníků natočila o rozbalování balíčků video na YouTube. Jiní dali příspěvek se svými pocity na Facebook nebo Instagram.

Tohle že je z Lidlu? A jenom za 20 liber?“ napsala jedna ze zákaznic na Facebook k fotce s rozbaleným Mystery Boxem. Našla v něm bluetooth sluchátka, rádio, manikúru, termoprádlo, fleecovou mikinu, ponožky nebo plavecké brýle.

Lidl akci avizoval dopředu na svých sociálních sítích. „Na Facebooku jsem si všiml, že Lidl bude Mystery Boxy prodávat, tak jsem si počkal na desátou hodinu, kdy měli jít do prodeje. Pořád mi to hlásilo chybu platby, ale nakonec se to povedlo a jednu z těch tisícovek krabic se mi podařilo získat,“ raduje se další ze šťastných zákazníků.

„Nemůžu uvěřit, jaké jsem měl štěstí!“ nechal se slyšet další zákazník. Ve svém boxu našel bezdrátovou klávesnici, bluetooth sluchátka, rádio, sadu na pečení pizzy, fleecovou mikinu, plavecké brýle a neopren.

Výtěžek Lidl pošle na charitu

Povedená marketingová akce Lidlu, jejímž cílem mělo být údajně také vyčištění skladů před Vánoci, má ještě jeden rozměr. Výtěžek poputuje na charitativní účely.

Tržby za prodané boxy v Anglii, Skotsku a Walesu dostane organizace National Society for the Prevention of Cruelty to Children (NSPCC), která se zabývá násilím páchaným na dětech. Lidl tak dal své neotřelé prodejní akci ještě lidský rozměr.

Jak už jsme zmínili, český Lidl zatím na dotazy Kupi ohledně Mystery Boxů neodpověděl. Třeba se výhodných „štěstíček“ po tak velkém úspěchu dočkají i čeští zákazníci. Kupi pro vás bude situaci pečlivě sledovat.

Zdroje: Kupi, Lidlmysterybox.co.uk, Mirror.co.uk