Chcete ušetřit? Lidl prodává rozbalené zboží za zvýhodněné ceny

Žena rozbaluje krabici Andrii Iemelianenko / Shutterstock.com

Lidl zavádí novou službu, nyní si můžete koupit za výhodné ceny zboží, které je již rozbalené, ale stále plní svou původní funkci. A to se vyplatí.

Přečtěte si také

Dokonalý plán předvánočního úklidu: Díky 15 minutám denně bude domácnost jako ze škatulky

Jsou lidé, kteří preferují pouze koupi nového zboží a neakceptují jakkoliv porušené, byť jen rozbalené, i přesto, že by mohlo být za lepší cenu. Pak jsou tu ale ti lidé, jimž to nevadí, protože je zboží plně funkční a rádi ušetří. Některé e-shopy a obchody mají již tuto službu zavedenou, nyní se přidává i Lidl.

Zboží za výhodnou cenu

Na e-shopu obchodní společnosti Lidl můžete nyní narazit na produkty, u nichž je uveden nápis „Rozbaleno“. Jedná se o zboží, které je z nějakého důvodu rozbalené, originální obal je poškozený nebo se jedná o vrácené zboží. Důležité je zmínit, že jde o zboží funkční a nijak poškozené. U produktů je také uvedeno, zda je možnost zakoupit to stejné nové zboží v původním obalu a za kolik, dozvíte se tedy jak původní cenu, tak tu zvýhodněnou.

Možná vás napadne otázka, proč bylo zboží rozbaleno. Důvodem může být již zmíněné vrácení, ale také kontrola stavu, focení na e-shop nebo výstavní kousek. Lidl má známé značky Silvercrest (typicky kuchyňské spotřebiče) nebo Parkside (typicky nářadí), a nejen ty můžete aktuálně ukořistit za lepší cenu.

„Jedná se o testovací fázi, která začala na konci srpna, a zájem našich zákazníků nás příjemně překvapil. Na základě celkového vyhodnocení se nyní budeme zabývat otázkou, zda nabídnout více druhů zboží a také zda a jak nabízet také zboží, které bylo krátce používané, ale funkčně je v pořádku," komentuje pro Kupi Eliška Froschová Stehlíková za obchodní společnosti Lidl.

Žena nakupuje online Owlie Productions / Shutterstock.com

Stejné podmínky jako u nákupu nového zboží

Nemusíte se bát, že by se měnila pravidla pro nákup. Platí úplně stejné předpisy pro vrácení zboží a výměnu a platí také záruka. Pokud si zboží se slevou koupíte, běží 30denní lhůta, během které můžete zboží opět vrátit.

„V rámci ‚Rozbaleno' se jedná o zboží, které nám bylo vráceno s otevřeným nebo poškozeným originálním obalem. Obal byl otevřen, ale zboží bylo použito pouze na vyzkoušení, za účelem kontroly stavu, vlastností a funkčnosti – např. jako při běžném zkoušení v obchodě. Na zboží z nabídky ‚Rozbaleno' platí stejná 30denní lhůta pro vrácení jako na všechny ostatní položky v našem internetovém obchodě,“ dodává Eliška Froschová Stehlíková.

Službu nabízejí i jiní obchodníci

Ačkoliv se v Lidlu jedná o novinku, obecně je to u nás již zavedená služba, kterou lze využít například na Alze, na Mallu nebo například u CZC. Zákazníci tak mohou ušetřit tisíce, přičemž nepřijdou o kvalitu daného zboží. Na tuto možnost můžete narazit i v některých kamenných obchodech, přičemž podmínky zůstávají totožné.

Má to své podmínky

Nic není jen tak, i prodej rozbaleného zboží podléhá podmínkám. Obchodník je povinen o skutečnosti, že je zboží rozbalené, informovat či ho viditelně označit. Také by mělo být odděleno od nového zboží (to platí zejména v kamenných prodejnách).

Zdroj: Lidl, Kupi