Léto plné odpočinku vystřídal vstup do plného pracovního režimu, s nímž jde ruku v ruce rychlejší životní tempo. V tomto období je obzvlášť důležitá spánková hygiena, čehož si je vědoma také IKEA, která se rozhodla začátek školního roku zpříjemnit zlevněním produktů souvisejících se spánkem. Tímto krokem pokračuje ve svém dlouhodobém plánu redukování cen. Od září minulého roku prošlo zlevňovacím procesem 70 % sortimentu.
Ve snaze reagovat na poptávku zákazníků po dostupných řešeních pro kvalitní spánek prošlo slevovým procesem více než 300 výrobků z kategorií matrací, postelových rámů, polštářů či lůžkovin. Slevová akce navazuje na červencovou kampaň „Žít naplno můžete, i když odpočíváte. Sladké sny!“. V rámci ní řetězec informuje o možnostech zkvalitňujících regenerační spánkový proces, který je důležitou součástí každého dne.
Spolu se slevovými akcemi, díky nimž si mohou zákazníci vybavit své ložnice mnohem výhodněji, se IKEA rozhodla také edukovat o faktorech ovlivňujících a zkvalitňujících spánek. „Naším cílem je oslovit miliony lidí a pomoct jim zlepšit spánek, a tedy i každodenní život. Díky tomu očekáváme, že během roku 2025 celosvětově zvýšíme prodej sortimentu souvisejícího se spánkem o více než 6 %,“ popisuje Tímea Münzner, manažerka prodeje IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko. V souvislosti s tím řetězec vytvořil Průvodce pohodlným spaním, jenž má za úkol pomoci s výběrem vhodné matrace na základě preferované polohy při spaní a tělesné konstituce.
Od září najdete v akčních cenách více než 300 výrobků ze sortimentu spadajícího do kategorie ložnice a obývací pokoje. Konkrétně se jedná například o produkty:
Zlevnění vybavení do ložnic není jedinou akcí, kterou momentálně skandinávský řetězec nabízí. V rámci „Šťastných pátků“ můžete využít slev na nejrůznější druhy sortimentu. Například 6. září nakoupíte vybrané sklenice a džbány o 20 % výhodněji. Redukce cen se dotkne i některých bytových doplňků, které seženete o 20–50 % levněji. V restauraci pak můžete v rámci členství IKEA Family využít 50% slevu na veškerá hlavní jídla. Zmiňované nabídky platí každý pátek do 13. září.
Se začátkem září zmrazují ceny i ostatní řetězce. V souvislosti s návratem dětí do lavic jsou nejčastěji spouštěny akce „Back to school“, zaměřující se na školní pomůcky. Aby nákup potřeb pro školáky zasáhl rodinný rozpočet co nejméně, rozhodl se Primark setrvat u stejných cenových hladin jako v roce 2021. Za totožnou částku jako před třemi lety tak zakoupíte kromě klasických školních pomůcek a svačinových boxů také dětské oblečení a obuv. Obdobnou strategii zvolil rovněž obchod Kaufland s nabídkou o 50 % levnějších aktovek.
Zdroje: IKEA, Primark, Kaufland, Kupi