Akce řetězců & EURO 2024! Přehled soutěží a slev na jednom místě – Lidl, Penny, Kaufland, Billa i Rohlík

Pohled na fotbalový trávník a loga řetězců nabízejících speciální zboží v rámci akce EURO 2024 Kupi / koláž autora článku

Jaké akce si pro vás připravil Lidl, generální partner celého fotbalového mistrovství Evropy, Penny, generální partner české reprezentace, a další řetězce? V našem přehledu najdete to nejdůležitější. Nechybí taky Kaufland, Billa, Tesco, Albert, Rohlík nebo Košík.

Přečtěte si také

Lepší než z pizzerie: Nejlepší recept na domácí těsto na pizzu

Po domácím zlatém mistrovství světa v hokeji musely supermarkety rychle převléct dresy a změnit hřiště. Fotbalové EURO se hraje jen jednou za čtyři roky, takže není divu, že řetězce se na období od půlky června do půlky července dobře připravily.

Zájem fanoušků je enormní, takže než vyrazíte nakupovat nebo soutěžit, ověřte si, prosím, platnost akce na stránkách konkrétního prodejce!

Jako zákazníci můžete nakupovat vybrané zboží za výhodnější ceny a zapojit se do různých soutěží. Níže najdete přehled všech velkých řetězců a jejich akcí, včetně online supermarketů Rohlík a Košík.

Chlapec se mazlí s plyšovým maskotem Lidl

Lidl – kolekce k EURU, soutěž o míč, slevy

Supermarket Lidl je jedním z generálních partnerů EURO 2024, které se letos hraje v Německu. Tato spolupráce mu umožňuje nabídnout svým zákazníkům speciální kolekci oblečení a dresů, sběratelské předměty a samozřejmě také výhodnější ceny u potravin. Na prodejnách i na e-shopu koupíte trička, kšiltovky, ale také míče nebo oficiálního maskota Alberta.

Už před turnajem od 6. května do 16. června dostal každý zákazník za nákup nad 500 Kč balíček sběratelských karet s portréty fotbalových hvězd. Nyní se zákazníci Lidlu můžou v aplikaci Lidl Plus zapojit do soutěže o jeden z padesáti oficiálních míčů UEFA EURO 2024. Akce platí od 14. června do 14. července a podmínkou je nákup ovoce a zeleniny v minimální hodnotě 1 300 Kč – nemusí jít o jednorázový nákup, nákupy se sčítají.

„Lidl systematicky rozšiřuje svůj sortiment tak, aby bylo pro naše zákazníky snazší volit zdravé a udržitelné výrobky. Spolu s našimi soutěžními aktivitami v rámci aplikace Lidl Plus chceme zdůraznit, jak důležité je, co jíme a jak moc cvičíme,“ uvedla tisková mluvčí Lidlu Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

Reklamní banner Penny Marketu lákající na 100 000 cen a dárkové karty. Penny

Penny – 10x karta s 50 tisíci, produkty zdarma, slevy

Řetězec Penny je čerstvým generálním partnerem české fotbalové reprezentace a pro EURO 2024 přišel mj. s novým televizním spotem, kde v hlavních rolích vystupují coby kustodi nároďáku Michal Suchánek a Richard Genzer.

Co se týče akcí, Penny pro své zákazníky spustilo hru s fotbalovou tematikou. Zahrát si ji mohou uživatelé mobilní aplikace Penny od 6. do 30. června, vyhrát je možné až 100 tisíc produktů zdarma, získat na vybrané výrobky slevy a jako hlavní výhry jsou dárkové karty na nákup v celkové hodnotě 500 tisíc korun.

„Zákazníci, kteří se nechají vtáhnout do hry, mohou nakupovat ještě výhodněji než jindy. Mobilní aplikace má tu výhodu, že soutěž můžete spustit skutečně kdekoliv,“ píše v tiskové zprávě Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.

Na hlavní ceny je vyčleněno půl milionu v podobě 10 dárkových karet na nákup v Penny v hodnotě 50 tisíc Kč. Ve hře je dále 95 tisíc produktů, například whisky, šumivé víno, pivo, brambůrky a také slevy například na řadu mléčných výrobků nebo kompoty. Výhry lze inkasovat v kterékoli z více než 420 prodejen Penny po celém Česku.

Richard Genzer se radí s fotbalisty v červených dresech Penny

Rohlík – soutěž o míče a zlevněná fotbalová nabídka

Online supermarket Rohlík reaguje na EURO svou akcí s názvem „Fotbalová soutěžní horečka“.

V rámci hlavní soutěže vyhrává každý týden 10 výherců fotbalový míč EURO 2024 v hodnotě přes 3 000 Kč. Soutěžícími se stáváte automaticky při nákupu v termínu od 14. 6. do 14. 7., samozřejmě nechybí také speciální nabídka pro období turnaje, kde jako zákazníci najdete zlevněné pivo, limonády, víno, brambůrky nebo uzeniny.

Tesco, Kaufland, Billa, Albert, Košík – slevy

Aktuální nabídku po celou dobu turnaje EURO 2024 najdete v letácích těchto prodejců nebo na jejich webových stránkách.

Startovací fotbalová nabídka Tesco trvá od 19. 6. do 2. 7. a obsahuje mix zlevněných potravin pro fanoušky. V akčním letáku najdete se slevou především vybrané pivo, limonády, energetické nápoje a džusy.

Také Kaufland nabízí slevy v podobném segmentu. Kromě toho najdete na prodejnách i na e-shopu fotbalové kartičky k EURO 2024 (jedno balení 44 karet), oficiální míč mistrovství nebo fotbalové samolepky.

Billa je se svou nabídkou poměrně skromná. V letáku platném do 2. 7. má zatím jen fotbalový míč EURO 2024 za 299,90 Kč.

Albert nabízí v letáku fotbalové karty – EURO 2024 Mega Multipack za 246 Kč.

Online supermarket Košík zlevnil v reakci na fotbalový svátek brambůrky, věci na gril, pivo nebo limonády.

Zdroje: Kupi, Lidl, Penny, ČTK, Mediaguru, stránky jednotlivých prodejců