Obchodní řetězec Lidl nedávno představil novou limitovanou kolekci letního oblečení, která je nyní dostupná na jeho e-shopu. Tato kolekce zahrnuje široký výběr oděvů a doplňků, na kterých dominuje logo Lidlu. Očekává se, že o produkty bude velký zájem, podobně jako v minulosti. Zákazníci vnímají tuto edici jako zábavný prvek a jsou ochotni za ni investovat své finanční prostředky. Podobný marketingový přístup zvolil i švédský nábytkářský gigant IKEA.
Někteří lidé mohou považovat design za nevkusný, zatímco jiní ho považují za stylový. V minulosti se produkty z limitovaných kolekcí Lidlu objevily dokonce na aukčním portálu Ebay, kde se tenisky v barvách Lidlu prodávaly za tisíce korun. V nejnovější kolekci od Lidlu najdete trička, tenisky, nazouváky, ale také nákrčníky a dámské sukně s logem Lidlu.
IKEA, švédský nábytkářský řetězec, rovněž v minulých letech uvedla na trh vlastní kolekci oblečení. V jejich nabídce se objevilo například tričko a mikina s čárovým kódem, který odkazuje na jeden z jejich bestsellerů – knihovnu Billy.
Tato kolekce byla vytvořena japonskou pobočkou řetězce ve spolupráci s IKEA of Sweden. „K oblečení a doplňkům přistupujeme podobně jako k bytovému zařízení. Důležitá je jednoduchost a každodenní funkčnost,“ komentoval Karl Doctor, manažer prodeje pro IKEA v České republice, Maďarsku a na Slovensku.
Zdroj: Lidl, IKEA, Kupi