V současné době, kdy se od lidí očekává, že budou veřejně ukazovat svůj bohatství a společenské postavení, se stává čím dál tím více obvyklým, že i ti nejmenší v naší komunitě dostávají dárky, jejichž cena a prestiž často vybočují z běžných mezí. Tento trend je zřetelný zejména v rodinách slavných a bohatých lidí, kde se zdá, že soutěžení o to, kdo svému dítěti poskytne více luxusu, nemá mezí. Příkladem může být příběh Lindy Andrade, ženy bohatého dubajského muže, která nedávno přivedla na svět svou dceru.
Linda Andrade, manželka dubajského milionáře, nemá problém sdílet na sociálních sítích luxusní životní styl své rodiny. Proto není divu, že příchod její dcery na svět byl oslaven velkolepě a se všemi svými sledujícími, kterých má na své sociální síti TikTok přes jeden milion. Mezi dárky pro novorozence nechyběl zlatý dudlík za 70 tisíc korun, sbírka designových kabelek v hodnotě půl milionu a kočárek od Diora za 140 tisíc korun, a to je pouhý začátek. Rodina Andradeových pořídila své dceři i šperky od Tiffanyho za 700 tisíc a zlaté cihly k tomu.
Ačkoliv se může zvláště na sociálních sítích zdát, že tato úroveň luxusu je běžná, pro většinu rodičů a jejich novorozenců zůstává nepředstavitelnou. Proto není divu, že mnoho komentářů pod příspěvkem influencerky, kde se chlubí, co vše její dcerka dostala, působí pobouřeným dojmem a lidé se podivují nad tím, co Linda sdílí.
Odpůrci tvrdí, že novorozenci potřebují především lásku a péči, nikoliv materiální dary. Influencerka si je plně vědoma, že její příspěvky na sociálních sítích vyvolávají silné emoce. Ve svých videích se sama často označuje jako zlatokopka, protože ví, že čím víc kontroverze, tím větší pozornost její obsah získává.
V minulosti už na sebe strhla pozornost svými postoji, například když detailně popisovala, co vše očekává od svého partnera výměnou za to, že mu porodí dítě, nebo když si stěžovala, jak těžký život po boku milionáře je. Video, kde vybírá luxusní výbavičku pro nenarozené dítě, má přes dva miliony zhlédnutí. Přestože se sama označuje za zlatokopku, s jistou dávkou humoru zdůrazňuje, že realita je jiná. Svého manžela doprovází již od dob, kdy jeho kariéra byla v počáteční fázi a pracoval jako instalatér.
Celebrity a bohatí lidé, kterým se narodí potomek, často volí právě tyto typy luxusních dárků pro novorozence. Produkty značek jako Hermès, Dior, Louis Vuitton nebo Tiffany & Co jsou oblíbené mezi celebritami po celém světě.