Pamatujete si na hypermarkety Carrefour, které u nás působily do roku 2006? Poté se z našeho trhu kvůli konkurenci stáhly, jinde ve světě se jim nicméně dobře daří. A nyní se opět vrací do České republiky. Nebo alespoň výrobky jejich privátních značek. Carrefour totiž navázal spolupráci se sítí českých prodejen, které výrobky tohoto francouzského řetězce začnou nabízet. Kdy a kde se budou prodávat?
Skupina Carrefour International Partnership oznámila koncem listopadu v tiskovém prohlášení, že v rámci plánované evropské expanze naváže spolupráci s tuzemskou společností JIP východočeská. Ta u nás provozuje rozsáhlou síť více než dvou stovek velkoobchodních a maloobchodních prodejen. A od roku 2024 by se ve všech měla objevit celá řada privátních výrobků Carrefour. Díky tomu získají zákazníci další volbu značek nabízejících dobrou kvalitu za přívětivé ceny, a to jak v kategorii potravin, tak nepotravinového zboží.
Zařazení nového zboží francouzského řetězce do sortimentu JIP bude řetězec postupně promovat, přesné datum uvedení není zatím známý. „Jsme velmi potěšeni, že se můžeme stát partnerem celosvětového lídra a umožnit mu návrat do České republiky. Jeho pozoruhodná nabídka produktů bude ke spokojenosti našich zákazníků dokonale ladit s naším stávajícím sortimentem,“ sdělil Jan Plšek, předseda představenstva společnosti JIP východočeská.
„Toto nové partnerství s retailérem JIP východočeská je skvělou příležitostí, jak českým zákazníkům nabídnout silnou a konkurenceschopnou nabídku produktů, které uspokojí jejich každodenní potřeby. Jedná se tak o další milník mezinárodní strategie skupiny Carrefour a jejího silného rozvoje ve východní Evropě,“ potvrdil za společnost Carrefour International Partnership její výkonný ředitel Patrick Lasfargues.
V zahraničí Carrefour pod svými značkami nabízí jak čerstvé a trvanlivé potraviny (včetně zdravé a alternativní výživy a BIO produktů), tak například základní drogerii, kosmetické produkty, úklidové nebo čisticí prostředky, krmivo pro domácí mazlíčky a další.
Privátní značky řetězců se těší u zákazníků dlouhodobé oblibě, neboť obvykle nabízí dobrý poměr mezi cenou a kvalitou. Své vlastní výrobky u nás nabízí téměř každý velký řetězec, jako jsou například Lidl, Penny, Albert, Tesco, Globus, Billa a Kaufland.
Poslední zmíněný také před nedávnem navázal spolupráci s internetovým prodejcem Košík.cz, který tímto umožňuje nakoupit výhodné produkty privátních značek Kauflandu i mimo jeho prodejny. Obdobně lze na Košíku online pořídit také výrobky privátních značek velkoobchodu Makro (např. FineLife nebo ARO).
Zdroje: carrefour.com, zboziaprodej.cz