Sportovní oblečení a výbava na počkání. Decathlon spouští službu expresního doručení

Obchod Decathlon Veja / Shutterstock.com

Okamžité doručení zboží na poslední chvíli i přeprava nadrozměrných zásilek. Nová služba expresního doručení, kterou řetězec se sportovním vybavením Decathlon spouští ve spolupráci s kurýry DODO, potěší mnohé zákazníky. Jak služba tzv. same-day delivery funguje a které další značky ji již využívají?

Přečtěte si také

Osmany Laffita vybírá módu i jídlo s láskou ke kvalitě. Zelený banán je prý lepší než brambůrky

Jak funguje expresní doručení?

Doručení sportovního oblečení, vybavení nebo výživy do pár hodin? Přesně toho mohou využít zákazníci řetězce Decathlon, který nově spustil službu expresního doručení, a to ve spolupráci s kurýrní službou DODO.

Při objednání do 14 hodin vám kurýr doručí zásilku ještě v ten samý den, a to v rozmezí 16–21 hodin. Pokud zásilku objednáte později, můžete s ní počítat v den následující. Součástí doručení je navíc i výnos „až k druhým dveřím“. Kurýr vám tedy balíček klidně doručí i do patra, abyste pro něj nemuseli chodit.

Služba expresního doručení je prozatím dostupná pouze pro zákazníky v Praze, v budoucnu by se však měla rozšířit i na další pobočky v Česku.

Doplňte energii po náročném výkonu

Kupte se slevou Banány.

Porovnat slevy

Nejen oblečení a výbava, ale i posilovací stroje

Služba expresního doručení se netýká pouze sportovního oblečení a vybavení, ale i nadrozměrných zásilek – objednat s doručením lze například posilovací stroje a trenažery, lavice, trampolíny, ping pongové stoly a podobně.

Podle zástupců Decathlonu je právě doprava nadrozměrného zboží jedním ze dvou důvodů, proč zákazníci novou službu využívají nejvíce – ať už potřebují zboží dopravit domů, na zahradu, do sklepa nebo do patra, díky kurýrům se nemusí obávat, že by to sami nezvládli.

Druhým případem jsou pak akutní nákupy vybavení, například turistických batohů a oblečení, plavek, šnorchlů a podobně, které zákazníci nakupují na poslední chvíli.

Žena přebírá balíček od kurýra Ground Picture / Shutterstock.com

Kteří další prodejci nabízí expresní doručení?

Zatímco ve světě oblečení a sportovního vybavení jde poměrně o novinku, v jiných segmentech se již expresní doručení neboli same-day delivery stává standardem. „Rychlé a přesné doručení až domů je něčím, na co si zákazníci v řadě segmentů již dobře zvykli. Není proto divu, že podobný standard služeb začínají požadovat i u jiných typů zboží,“ potvrzuje Ivo Velíšek, generální ředitel DODO pro Českou republiku a Slovensko.

Služba same-day je v současnosti využívaná především supermarkety a obchody s potravinami. Nabízí ji například řetězce Tesco, Billa či Penny, ale také síť lékáren Dr. Max nebo prodejce elektroniky Electro World.

Samozřejmostí je tato služba také u restaurací a rychlého občerstvení, pro které je dnes kurýrní doprava zcela běžná, natož pak nyní, po boomu, který dopravci zažívali během pandemie. A lze očekávat, že prodejců s nabídkou expresního doručení bude i nadále přibývat.