BILLA spustila vlastní e-shop, nabízí v něm i dovážku lahůdek nebo obložených mís a hotových jídel

Prodejna BILLA Shutterstock.com / Stanislav Samoylik

Obchodní řetězec BILLA spustil testovací fázi svého e-shopu. Zákazníci v Praze a Brně si nyní mohou pořídit nákup svých oblíbených potravin z pohodlí domova. Vybírat mohou z portfolia až 7 000 položek včetně oblíbených privátních značek společnosti BILLA. Nový e-shop garantuje zákazníkovi dovoz zboží už od 3 hodin od objednání, poskytuje slevu 10 % na první nákup a dopravu zdarma. Po vyhodnocení testovací fáze BILLA rozšíří službu po celé České republice.

Přečtěte si také

Milovaní mazlíčci vám likvidují domácnost? 12 rad, které tomu učiní přítrž

Potraviny, ale také drogistické zboží, květiny nebo produkty pro domácí mazlíčky si mohou zájemci v testovací fázi e-shopu objednat prozatím s dovážkou po Praze a Brně. „Naší vizí je být zákazníkům dostupnější tak, aby každý, kdo u nás chce nakoupit, našel svoji oblíbenou BILLU za rohem. Proto dlouhodobě usilujeme o rozšiřování naší sítě tak, abychom tuto vizi naplnili. Spuštění nového e-shopu nám v naplňování tohoto cíle velmi pomáhá, byť je v testovací fázi dostupný pouze v Praze a Brně,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA Česká republika.

  • Testovací fáze nového BILLA e-shopu byla spuštěna v Praze a Brně. Obchodní řetězec nabídne zákazníkům v počáteční fázi na 7 000 výrobků včetně oblíbených privátních značek.
  • Nový e-shop garantuje zákazníkovi dovoz zboží už 3 hodiny od objednání. Minimální hodnota nákupu je 200 Kč, doprava je zdarma. Na první nákup zákazník dostane slevu 10 % a pozornost v podobě malého dárku.
  • Závoz zboží bude probíhat přímo z velkoskladů v Praze a Brně, které byly pro účel provozu e-shopu pronajaty.
  • BILLA připravuje i nabídku řady zajímavých služeb. Například vlastní výrobu lahůdek, které zákazníkovi v podobě obložených mís, baget nebo hotových jídel přiveze až domů. Pro účely online-shopu bylo přímo ve skladu vybudováno i nové nářezové centrum a centrum rozpeku.

V nabídce e-shopu nechybí ani vybrané akční artikly, které se obměňují na týdenní bázi. „Každý týden pečlivě vybíráme zboží, které najdete za výhodné ceny pouze v e-shopu. Pro perfektní přehled o aktuálních akcích a speciální nabídce e-shopu stačí sledovat stránky e-shopu nebo začít odebírat náš newsletter,“ dodává Liam Casey.

Tip: Aktuální akční letáky všech řetězců najdete na stránkách nákupního rádce Kupi.cz.

O body zákazník nepřijde

Procesně je e-shop BILLA plně propojen a zákazníci tak nepřicházejí o možnosti sbírat své body na BILLA Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat v rámci všech věrnostních akcí. Ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou, zákazníci nepřijdou.

Na svůj první nákup navíc získá uživatel e-shopu 10% slevu a pozornost v podobě malého dárku.

„Díky našim vysokým standardům kvality a využívání pokročilých technologií můžeme zaručit doručení surovin ve stejné kvalitě a čerstvosti jako při vyskladnění a s vysokou mírou přesnosti na čas. Zákazníkům BILLA tedy kromě benefitu ve formě dodržení teplotního řetězce nabídneme i časovou flexibilitu a prozákaznicky orientovaný přístup našich kurýrů,“ doplňuje Ivo Velíšek, generální ředitel DODO CZ & SK.

Po zkušebním provozu a vyhodnocení zpětné vazby zákazníků BILLA přistoupí ke spuštění ostrého provozu. „Jakmile testovací fází projdeme, budeme usilovat o co nejrychlejší spuštění i ve zbytku České republiky,“ uvádí Liam Casey a dodává: „Testujeme zatím jen několik týdnů, ale už teď se nám seběhlo několik pozitivních reakcí. Děkujeme lidem, kteří nám dali svou důvěru a nebáli se naši novinku vyzkoušet. Velmi si toho vážíme a uděláme maximum, aby BILLA jejich očekávání naplňovala i nadále,“ uzavírá Liam Casey.

I další řetězce mají svůj e-shop

V Albertu od května loňského roku mohou zákazníci k objednání potravin domů využít kromě aplikace i webové stránky. Albert Domů Zdarma rozšířil sortiment o mrazené produkty, přičemž k výběru jsou tisíce položek. Důraz při tom Albert klade hlavně na čerstvé a zdravé potraviny. Služba je aktuálně dostupná ve třech největších moravských městech – Brně, Olomouci a Ostravě. Doručení probíhá vždy zdarma.

Společnost Penny Market zahájila testování pilotního projektu Penny domů nákupu potravin přes internet s dovozem až k zákazníkovi. Zatím jen v Plzni, v případě úspěchu plánuje rozšíření online nákupů na další místa v České republice.

Řetězec Tesco nabízí službu Online nákupy, díky které z pohodlí domova nakoupíte tisíce produktů a nechat si je doručit přímo k vám domů nebo si je vyzvednout v době, kdy vám to bude nejvíce vyhovovat.