Oblíbený výrobce perlivé vody SodaStream se mění. Začíná logem a bude prodávat nové prémiové řady výrobníků

Ruce drží šest sklenic s limonádou SodaStream

Když se řekne výrobník sody, každému hned naskočí značka SodaStream. Světoznámý výrobce byl na českém trhu první a stále si drží pozici lídra na trhu. Pro zákazníky si SodaStream letos připravil novinku, změní svou komunikaci, logo a do prodeje zařadí nové prémiové výrobníky perlivé vody.

Přečtěte si také

Seznam potravin, které můžete bezpečně jíst i prošlé

Perlivá voda stiskem jednoho tlačítka

Logo a celkovou komunikaci staví SodaStream na výzvě Push for Better, která je inspirovaná stisknutím tlačítka na výrobníku perlivé vody. Jednoduchý úkon tak symbolizuje spuštění „řetězové reakce“ pozitivních změn – pro spotřebitele i pro planetu. Logo je tvořeno dvěma vzájemně propojenými kapkami vody uspořádaných do formace jin a jang, jež znázorňují rovnováhu a harmonii, přičemž ikona připomíná planetu. Design loga vytváří charakteristické písmeno S, které symbolizuje značku SodaStream.

„Jako odborníci na přípravu perlivých nápojů jsme nadšeni, že můžeme našim spotřebitelům zprostředkovat výjimečnou uživatelskou zkušenost, komfort i lepší kvalitu života, která s domácí přípravou perlivých nápojů úzce souvisí. Používáním výrobníků SodaStream mají naši spotřebitelé možnost dělat něco, co prospívá jim i naší planetě,“ řekla generální ředitel společnosti SodaStream Eyal Shohat.

Zásobujte se sirupem v akci

SodaStream se v Česku změní v květnu

„Od května 2023 budou na náš trh postupně uváděny produkty z nové prémiové řady výrobků SodaStream Collection,“ avizuje Michal Panis, manažer značky SodaStream v České republice. „Jsme hrdí na to, že výrobník perlivé vody SodaStream dnes používá přibližně každá šestá česká domácnost. Věřím, že naše filozofie, která bude nyní ještě atraktivnější i vizuálně, inspiruje k přechodu na domácí přípravu perlivé vody mnoho dalších,“ dodal Panis.

Novými základními barvami značky jsou svěží modrá, tmavě modrá a písková, evokující čistotu a svěžest vody a jas písku.

Nové logo SodaStream SodaStream

Zájem o výrobníky sody roste

„Ekologie není pro Čechy jen prázdné slovo. Čím dál tím více se tak do popředí výrobců a řetězců dostávají myšlenky, jako jsou bezobalové prodejny, recyklovatelné materiály nebo minimalizace plastů. I proto se v mnoha českých domácnostech pije kohoutková voda a zájem o vyhledávání výrobníků sody nebo příslušenství k nim ve vyhledávači nákupního rádce Kupi každým rokem mírně roste,“ komentuje za nákupního rádce Kupi Linda Michalčíková.

SodaStream pořád vede, i když má své konkurenty

Jak jsme už v úvodu psali, lídrem na trhu mezi výrobníky perlivé vody je značka SodaStream, která vyniká hlavně svým širokým portfoliem výrobníků i příslušenství k nim. Značka svým zákazníkům nabízí více než 3 000 odběrných míst, kde si mohou plynem plněné bombičky vyměnit, a kromě elektro prodejen nebo hypermarketů, jako je Albert nebo Penny Market, vám prázdnou láhev vymění za plnou i v drogeriích Teta.

Sodastream na stole Sergey yakubovskiy / Shutterstock.com

Limobar je lidovka, která je na trhu asi cenově nejdostupnější. Nízká cena je však vykoupena obyčejným designem a na rozdíl od SodaStreamu si budete moci vybrat jen z několika málo sirupů.

Orion Aquadream patří do stejné kategorie jako Limobar a ani tady žádný designový kousek nečekejte. Navíc v balení není plynová bombička, což mnoho zákazníků při nákupu netuší.

S výrobníky sody to zkouší také Philips, který za cenu kolem 1 400 Kč má v balení i plynovou bombičku, ale chybí nabídka příslušenství. Podobně je na tom i značka Tescoma s jeho myDrink výrobníkem sody (2 799 Kč).

V minulosti zkoušela na trh mezi výrobníky perlivé vody prorazit také značka ETA se svým Bublimem, ale po pár letech produkt kvůli nezájmu stáhla.