Coca-Cola spouští vánoční kampaň s názvem „Kouzlo darovat“, v rámci níž její ikonické červené kamiony navštíví desítky českých a slovenských měst. V duchu letošního vánočního motta se navíc firma spojila s Českým a Slovenským červeným křížem, kterému daruje výtěžek z prodeje vánočních nápojů a upomínkových předmětů, které budou dostupné na jednotlivých místech.
Po dvouleté pauze způsobené koronavirem se na české a slovenské silnice vrátí ikonický červený Coca-Cola kamion.
„Coca-Cola kamiony se staly oblíbenou tradicí, která přináší do českých a slovenských měst vánoční kouzlo. Vánoce si vždycky najdou cestu, aby spojily rodiny, přátele a často i úplně cizí lidi prostřednictvím společně prožitých kouzelných chvil. Kampaň začala 7. listopadu spuštěním TV spotu a bude 360stupňová,“ uvedla brand manažerka společnosti Coca-Cola pro ČR a SR, Mária Drotárová.
Kamion bude hlavním pojítkem letošní vánoční kampaně s názvem „Kouzlo darovat“. Ta bude mimo jiné zahrnovat i zapojení televizi a sociálních sítí, využití oblíbené kapely Mirai a nebude chybět ani spotřebitelská soutěž v Coke aplikaci.
Ikonické červené kamiony zdobené tisíci žárovkami představila Coca-Cola poprvé ve vánoční kampani z roku 1995, která vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou W. B. Doner. Speciální efekty svěřila Coca-Cola společnosti Industrial Light and Magic, která má na svém kontě například sérii Hvězdné války či film Dobyvatelé ztracené archy s hrdinou Indiana Jonesem.
Nekonečný proud kamionů mířících do měst, který reklama zachycovala, byl vytvořen ze tří za sebou jedoucích vozů osázených 90 000 světýlky.
Kupte se slevou Limonáda Coca Cola.
Vánoční kamiony odstartovaly svou tour 24. listopadu v Čáslavi a zakončí ji 22. prosince ve slovenské Stupavě. Celkem navštíví více než 30 českých a 20 slovenských měst.
Na každém místě bude dle organizátorů čekat bohatý doprovodný program se Santa Clausem a skřítky, food truck s horkým nealko punčem vyrobeným z FuzeTea či vánočním Coca-Cola nápojem se skořicí. Nebude chybět ani sladké či slané občerstvení. Program bude zahájen v 16 hodin, Santa se objeví hned půl hodinky na to a všechna dětská přání vyslechne až do 18:30.
V rámci svého motta „Kouzlo darovat“ se navíc Coca-Cola letos rozhodla spojit s Českým a slovenským červeným křížem, kterému daruje celkový výtěžek z prodeje upomínkových předmětů, potravin a nápojů. „Coca-Cola přináší to pravé vánoční kouzlo mezi lidi již dlouhá léta. Při svých aktivitách nikdy nezapomíná na potřebné, proto ani letošní vánoční kampaň není výjimkou,“ uvádí k tématu Veronika Němcová, ředitelka komunikace a společenské odpovědnosti Coca-Cola pro ČR a SR.
Aktuálně vybranou částku bude Coca-Cola návštěvníkům akce promítat na speciální LED obrazovku, aby tak měli přehled, kolik peněz již pomohlo přispět na dobrou věc. Celkově chce Coca-Cola věnovat Červenému kříži v Česku a na Slovensku 1 000 000 korun.
Kupte se slevou Kofola.
Český červený kříž podporuje Coca-Cola opakovaně. Loni například ve spolupráci s Dáme jídlo podpořila potravinovými balíčky na 3 000 jeho klientů, především pak samoživitelek z azylových domů a seniorů.
„Vážíme si pokračující spolupráce se společností Coca-Cola, která každoročně v rámci vánočního období nezapomíná ani na potřebné. Vybraná částka půjde na podporu projektu HelpTrans, který pomáhá se zajištěním mobility stovkám klientů Českého červeného kříže. Tato pomoc je pro nás a naše klienty opravdu vánočním dárkem,“ řekla Miroslava Jirůtková, vedoucí programového oddělení Českého červeného kříže.