Coca-Cola patří mezi nejstarší a nejznámější značky na světě. Na trhu je přes 100 let a jen těžko byste narazili na zemi, kde ji neznají. Možná si říkáte, že by byla škoda nevyužít popularity značky pro prodej širší škály sortimentu, než jsou jen nápoje. Známý výrobce je stejného názoru a rozhodl se otevřít v Evropě svůj první maloobchod.
Coca-Cola otevřela svou první evropskou prodejnu ve známém londýnském okrsku Covent Garden. Provoz byl zahájen 28. dubna a obchod by měl zůstat otevřený až do září. Co v takové prodejně vlastně pořídíte?
Nabízí se vám zde různé limitované edice Coca-Cola, od oblečení až po pouzdra na telefony, fotbalové míče, klíčenky nebo sluneční brýle. Tato značka je nadčasová, trendy a hlavně je oblíbená u mladé generace, pro kterou je obsah prodejny především určený.
Kupte se slevou Limonáda Coca Cola.
Londýnský obchod je fyzickým projevem nabádání značky přijít a zažít skutečné kouzlo Coca-Coly. Společnost již otevřela podobné obchody v USA. Tentokrát jsou návštěvníkům představené značky obsahující některá oblíbená a globální jména se sídlem ve Spojeném království, včetně Soho Grit, Alma de Ace, BAPE, Herschel, Staple, BE@RBRICK a dalších.
Měli jste někdy chuť na tento vychlazený nápoj v momentě, kdy jste ho uviděli na billboardu nebo v televizní reklamě? Nyní si představte, že se kolem vás pohybují lidé s oblečením a doplňky této značky. Pro značku je to možná výnosný byznys a skrytá reklama v jednom. V každém případě si můžete v prodejně nejen pořídit různé edice Coca-Cola, ale také se tímto nápojem osvěžit.
Nachází se zde nápojový bar vybavený strojem, který přizpůsobí plechovku podle vašich preferencí. K dispozici zde máte také bar, ve kterém si můžete objednat mocktail, tedy nealkoholický koktejl, jehož součástí je právě Coca-Cola v kombinaci s dalšími přísadami.
Kupte se slevou Limonáda Coca Cola Zero.
Produkty v obchodě jsou silně zaměřeny na Londýn, stejně tak jako samotná výzdoba obchodu. Výrobce si je vědom, že je pití tohoto nápoje velkou součástí životního stylu spotřebitelů. Při budování se velmi dbalo na styl a nechybí nápisy vyzývající k recyklaci a opakovanému používání, což je od největšího znečišťovatele plasty trefné.
Je obchod jen pilotním projektem a dočkáme se obchodů této značky i v dalších evropských metropolích? To je zatím nejisté, ale v každém případě je takový obchod příjemnou zastávkou pro každého, kdo se bez tohoto nápoje nedokáže obejít. Jelikož se zde obléknete doslova od hlavy až k patě, možná je to slibný vstup tohoto výrobce do světa módy.