Populární online secondhand tržiště spojilo síly se Zásilkovnou, která má už skoro 7 200 výdejních míst. Prodejci i nakupující díky tomu získají spoustu výhod. Celý proces platby a dopravy se výrazně zjednodušil a do konce února stojí doručení pouhých 20 Kč, balíček přitom můžete mít doma už do druhého dne. Jaké další novinky Vinted připravuje? A spolupracují s doručovateli i další internetová tržiště?
Nákup oblečení z druhé ruky se stává velkým trendem. Za poslední rok vzrostl secondhand trh asi o 7 % a daří se mu i u nás.
Oblibě se těší nejen kamenné prodejny, ale také e-shopy s použitým zbožím, kterým pomohla hlavně pandemie. Peer to Peer platforma Vinted má tedy velký potenciál pro obchodní partnery, a to včetně kurýrních služeb. I ty se snaží následovat principy udržitelnosti a jde jim nejen o zisk, ale také o dobré jméno.
„Vinted je další významný klient s mezinárodní působností, který si nás vybral jako partnera. Mám z toho velkou radost a blahopřeji našim kolegům z obchodního oddělení, kterým se ho podařilo získat. Velmi se nám líbí zaměření Vinted na cirkulární ekonomiku. I pro nás je to důležité téma a snažíme se naše podnikání postupně měnit a modernizovat tak, abychom co nejméně zatěžovali životní prostředí,“ popisuje Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta.
Vinted začátkem letošního roku představila novou aplikaci s mnoha užitečnými funkcemi. Prodejce už nic nemusí ručně vypisovat – v konverzaci s nakupujícím se mu po zaplacení vygeneruje kód, se kterým stačí dojít na jednu z poboček Zásilkovny. Další novinkou na Vinted je kategorie Bydlení, která ukazuje na zvyšující se poptávku po secondhand nábytku a dekoracích.
Kupte se slevou Dámské džegíny Esmara.
Pro největší internetové tržiště na našem trhu je partnerství s logistickou službou velkým přínosem, protože už se nemusí starat o skladování a přípravu objednávek od zastoupených obchodníků. Má tedy více prostoru pro samotné zákazníky a do budoucna samozřejmě i větší potenciál růstu.
„Cílem neustálého vylepšování našeho ekosystému služeb je, aby obchodník měl prodeje na Mallu co nejsnazší a aby zákazník dostal tu nejlepší možnou službu, která je na trhu k dispozici. Integrace s Mailstepem je skvělou zprávou, protože obchodníkům přináší možnost se o skladování a expedici zásilek nestarat, a přitom mít jistotu, že je o jejich zboží dobře postaráno a včas se dostane k zákazníkovi,“ vysvětluje důvody spolupráce Mallu s Mailstepem ředitel programu MALL Partner Jakub Kováč.