Action v Praze otevřel svou dvoutisící prodejnu. V roce 2022 plánuje v Česku otevřít další

Interiér prodejny Action v Praze Action

Nejrychleji rostoucí evropský diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action otevřel svou jubilejní, celkově dvoutisící prodejnu, a to v pražských Kbelích. To představuje další významný milník v působivém růstu nizozemské společnosti napříč Evropou i Českou republikou, na jejíž trh vstoupila v srpnu 2020. Dvoutisící prodejna je současně třetí otevřenou v tuzemském hlavním městě.

Přečtěte si také

Adventní kalendáře jsou málo: Letos jsou trendem povánoční kalendáře, které mají prodloužit Vánoce

Action v České republice

Česká republika je jednou z devíti evropských zemí, v nichž Action působí. Obchodní model společnosti zákazníkovi umožňuje vzrušující zážitek z nakupování, a to díky neustále se měnícímu sortimentu produktů ve 14 kategoriích, z nichž většina stojí méně než 25 korun.

Nová prodejna řetězce v pražských Kbelích je zároveň jeho 22. obchodem na českém trhu. Společnost se během svého rok a půl trvajícího působení stala důležitým lokálním obchodním partnerem a investorem, který v zemi zaměstnává více než 500 lidí. Action chce v roce 2022 svou pozici v Česku ještě více posílit otevřením dalších prodejen napříč republikou.

„Velice si vážíme vřelého přijetí, jehož se Action v Česku dostalo. Zahájení roku tímto klíčovým milníkem představuje významný úspěch pro všech více než 65 000 zaměstnanců společnosti Action, kteří nyní pracují v jejích celkem 2 000 evropských prodejnách. Na aktuálním jubileu budeme v nadcházejících letech stavět a i nadále zrychlovat náš mezinárodní růst, abychom mohli obsluhovat ještě více zákazníků,“ řekla Hajir Hajji, CEO Action.

Růst v Evropě

Action vznikl před téměř 30 lety v nizozemském Enkhuizenu. Od té doby společnost expanduje ze země do země, z města do města a velké plány má i do budoucna. Nyní působí v 9 zemích a každý týden nabízí 11 milionům zákazníků neustále se měnící sortiment 6 000 výrobků. Kromě toho webovou stránku Action.com navštíví dalších 8 milionů spotřebitelů týdně.

Firemní fotografie výroční akce společnosti Action, zaměstnanci stojí před obchodem a před sebou mají balonky ve tvaru čísla 2 000 Action

Produkty pro celou rodinu nabízí i další řetězce

Hlavními konkurenty prodejen Action jsou obchody Kik nebo Pepco – Action totiž nabízí podobné zboží. V prodejnách můžete pořídit nejen rozmanité věci do domácnosti, ale také hračky nebo krmivo pro domácí mazlíčky.