Téměř všechny světové značky mají dnes své ambasadory z řad celebrit. Tento způsob reklamy je oblíbený i v českém prostředí, protože stále dobře prodává. Některým značkám se povede vybrat osobnost, která se s jejich vizí dokonale ztotožní, jiné občas šlápnou vedle. Komu se spolupráce s hvězdami v posledních letech daří?
K hravé komunikaci internetového obchodu Zoot se skvěle hodí Nikol Štíbrová, která pravidelně dokazuje, že smysl pro humor jí rozhodně nechybí. Vtipná je se svými kolegyněmi ve videích „3v1“, ale i na svém Instagramu nebo jako moderátorka. Od líbivých fotek v outfitech Dorothy Perkins se Zoot posunul k přirozenosti v kampani „I bez retuší vám to sluší“, ale tvář Nikol Štíbrové zůstává.
Kosmetická značka Maybelline se zase pojí s Monikou Bagárovou, která se v rámci ČR stala její tváří. Spolupráce funguje jak na Instagramu, tak v online médiích či v televizi. Obdobně se pak se značkou spojil i Moničin partner Makhmud Muradov, český zápasník MMA, který se stal tváří energy drinků FIRE-BIRD z řetězce Penny Market.
Iva Kubelková dokazuje, že reklamu na spodní prádlo může dělat žena v každém věku. Jako ambasadorka české značky Astratex pravidelně připravuje tipy, jaké prádlo si obléknout na různé příležitosti, a to prostřednictvím fotek i videí. Iva je také spojována s kampaní české značky dekorativní kosmetiky Dermacol, ve které se objevuji už i její dcera.
V kurzu jsou samozřejmě také sportovci. Například nejslavnější český hokejista Jaromír Jágr se pravidelně objevuje v kampaních čínského technologického giganta Huawei.
V televizní reklamě jsme mohli také vídávat manžele Ondřeje Brzobohatého a Taťáňu Kuchařovou, kteří se stali tváří obuvi značky Baťa.
Povedená byla i spolupráce moderátora a instagramové celebrity Leoše Mareše se značkou Blažek, která vydržela celé čtyři sezóny. S pánskými obleky jsou spojováni i další čeští herci, například Petr Štěpánek či Martin Stránský.
Seriálová herečka Michaela Maurerová, kterou si všichni pamatují především ze seriálu Ulice, poslední dobou moc rolí neměla. Po tom, co přišla o pravidelný příjem v nekonečném seriálu, jí tak jistě přišla vhod spolupráce pro tradiční českou značku Indulona.
Ondřeje Vetchého nebo Ivana Trojana si obsadil do své reklamní kampaně největší český dopravce České dráhy. Je nutno podotknout, že vtipné reklamy, které nás bavily v TV spotech, se opravdu povedly.
Jana Čenského má většina z nás spojeného s pohádkovým princem, mladší generace ho pak zná ze seriálu Ordinace v růžové zahradě. Bylo proto překvapením, když se objevil v reklamě propagující známou úvěrovou společnost. Reklamu, v níž Čenského doplňuje mluvící žirafák Muppet, zaznamenal v TV snad každý.