On-line konfigurátor americké Coca-Coly umožňuje lidem napsat si na etiketu jméno či slovo. Láhev s vlastním designem se dá navrhnout a zakoupit za v přepočtu necelých 130 Kč. Zatímco některá slova konfigurátor zakazuje, jiná nevhodná slova umožňuje použít.
Některá slova zakazuje, jiná, která jsou nevhodná, povolí. Chyba v konfigurátoru Coca-Coly, kde lidé navrhují vlastní etikety na láhve kolového nápoje, vzbuzuje vášnivé diskuze na sociálních sítích.
Zatímco slova jako lesbian či trans zakazuje, se slovem gay problém nemá. Zakázané je i slovo Palestine, zatímco slovo Izrael použít lze. Neprojde ani tolik probíraná fráze Black Lives Matter, přestože slovo nazis použít lze.
Pokud při výběru v konfigurátoru zvolí zadavatel nevhodné slovo, měl by ho systém informovat hláškou. Zmíněná zakázaná slova označuje on-line nástroj jako potenciálně ofenzivní, případně zmiňuje jejich podobnost s obchodními známkami či jmény slavných osobností.
Protože se však jedná o on-line nástroj, může se sem tam ukázat chyba. Proto společnost vybízí zákazníky, aby při nesouhlasu kontaktovali zákaznickou podporu, která návrh projde a případně schválí ručně.
V Česku zatím možnost navrhnout si vlastní etiketu není dostupná. Něco takového neumožňuje ani konkurenční společnost PepsiCo, která prodává podobný kolový nápoj. Oba sladké, osvěžující drinky mají svou základnu fanoušků – příznivců, kteří si stojí za svou značkou.