Oslovte své zákazníky
Představte jim nabídku vašich produktů a služeb prostřednictvím propagace na Kupi.cz – největším portálu s akčními letáky v ČR, který měsíčně navštíví 1 800 000 zákazníků z celé České republiky.
Inzerujte na místě, kde lidé plánují své nákupy, a oslovte je již na začátku jejich nákupní cesty.
Přehled produktůKde váš leták zákazníci naleznou?
- Na stránce Kupi.cz a Kupi Magazínu
- V upoutávkách vyhledávače Seznam.cz
- V mobilní aplikaci Kupi.cz
Kupi.cz v číslech
- 90% úspora nákladů na distribuci
- téměř 300 aktuálních letáků on-line
- 180 000 návštěvníků za den
- 1 800 000 reálných uživatelů měsíčně
- 8 500 000 zobrazených náhledů letáků týdně
- 56 % návštěvnosti tvoří ženy
Prezentovat leták na Kupi.cz můžete, jestliže:
- Prodáváte zboží (nelze propagovat nabídku pouze služeb)
- Provozujete kamennou prodejnu nebo e-shop
- Máte svůj vlastní leták nebo si jej chcete nechat vytvořit
Proč inzerovat na Kupi.cz
-
Jsme jednička na trhu
Na Kupi.cz plánuje své nákupy, vyhledává a srovnává ceny spotřebního zboží až 1 mil. lidí týdně.
-
Oslovíte lidi v okolí svých prodejen
Zákazníci vidí akce a letáky z obchodů ze svého okolí. Mapa je pak dovede do nejbližší prodejny.
-
Ukážete se těm, kdo chtějí nakoupit
Vaše letáky, katalogy a zboží v akci uvidí ti, kdo o ně mají skutečně zájem. Reklama tak neobtěžuje, ale řeší potřebu.
-
Ocitnete se na nákupním seznamu
Zákazníci si přidávají zboží do svého nákupního seznamu, a to kliknutím přímo do letáku. Seznam si pak vytisknou, pošlou na e-mail nebo si ho v prodejně zobrazí v mobilní aplikaci (kam si lze uložit i věrnostní karty). Z letáku se lze prokliknout i rovnou na e-shop, kde lze nákup dokončit.
-
Získáte stálé zákazníky
Lidé si nechávají vaše letáky a upozornění na slevy konkrétního zboží posílat na e-mail. Pravidelnými akcemi si vychováte věrné zákazníky. Navíc prostřednictvím přehledných statistik zjistíte, kdo jsou, a jaké zboží nebo akce je oslovují.
-
Rozsáhlé možnosti cílení
Kromě standardních možností geografického a behaviorálního cílení (dle pohlaví, věku či zájmů) můžete svou reklamu zacílit i na nabídky konkrétních obchodů nebo kategorii zboží. Cílená reklama je oproti necílené několikanásobně efektivnější.
-
Polovina čtenářů na mobilu
Až 50 % lidí listuje letáky na mobilním zařízení, tj. až 500 tisíc reálných uživatelů za týden.
-
Kvalitní obsah na magazínu
Součástí Kupi.cz je také obsáhlý magazín, kde každodenně vychází řada zajímavých článků s praktickými tipy nejen pro nákupy a vaření.
-
Nativní reklamou k lepším výsledkům
Kromě bannerů lze na magazínu využít také efektivních nativních inzerátů, PR článků nebo obsahové spolupráce s redakcí v rámci zveřejněných článků. Díky tematickému zaměření lze velmi dobře pracovat se zacílením reklamy.
-
Šetříte přírodu
A v neposlední řadě jste ohleduplní k přírodě a neplýtváte papírem. Na Kupi.cz staré a nevyužité letáky nekončí v koši. Jednoduše si prohlédnete jen ty, které vás zajímají.