Služby zákazníkům

Personál na Informacích v obchodech: Jak jsou s ním Češi spokojení?
Umělá inteligence místo lidí? Rossmann ukazuje, že to funguje
Nejhorší zlozvyky zákazníků: Jí nezaplacené zboží a stříkají si deodoranty. Supermarkety to radši přehlíží
Operátoři představují vánoční nabídky: Loterie, hra zdarma, levnější sluchátka i extra porce kreditů
„Nakupte alespoň za 399 Kč a dostanete čepici zdarma.“ Fungují na zákazníky dárky zdarma k nákupům?
Česká spořitelna má nové designy virtuálních karet pro gamery, ČSOB nabízí vlastní potisk fyzické karty
Mají se obchody v Česku o nedělích zavřít? Pro a proti
Od asistence až po úklid: Roboti v obchodech přináší zákazníkům i personálu řadu výhod
Věčné téma o samoobslužných pokladnách: Měli by na nich zákazníci dostat slevu?
Budoucnost nakupování nevyšla podle představ: Amazon zavírá další prodejny bez pokladen
Obchody se snaží rozhodovat o tom, u které pokladny zákazníci zaplatí. Někteří si to nechtějí nechat líbit
Jízdenky na vlak od prosince zdraží. O kolik si za cestování budeme muset připlatit?
Zákazníci si stěžují na nedostatečné zásobování obchodů. Chybí novinky, pečivo, ale i zboží v systému
IKEA spouští bazar nábytku. Budou ho mezi sebou prodávat zákazníci
Novinka ve slovenském Kauflandu: Tichá hodinka. Co to znamená pro zákazníky a zaměstnance?
E-shopy pod drobnohledem: ČOI zjistila porušení předpisů téměř u 90 % kontrol. Problémy s reklamací i nekalé praktiky
Prodavačky: Někteří zákazníci neumí ani pozdravit a myslí si, že jsou v obchodě doma
My se ptáme, vy odpovídáte: Samoobslužné pokladny pro vás znamenají krádeže, problémy, ale i šetření času
Reklamace jsou pro obchodníky noční můra. Zákazníci mnohdy nevědí, na co mají nárok
Růžová daň aneb Proč ženy někdy musí platit více?