Reklamace

Skořepinový vs. látkový kufr. Který je pro cestování letadlem vhodnější a co dělat, když vám ho poškodí?
Dejte si pozor na to, kde nakupujete! Je rozdíl v e-shopu, nebo nákupní galerii. Na zboží si počkáte třeba i rok
Nejen prodej. Supermarket testuje speciální samoobslužnou pokladnu, která umí něco navíc
Vyplatí se kontrolovat účtenku? Zkušenosti českých zákazníků ukazují, že ano
Balík, který nestihl Vánoce? Jak na reklamaci opožděného dárku a kdy máte právo na vrácení peněz
Nevhodný vánoční dárek? Poradíme vám, jak ho snadno vyměnit v Datartu, PLANEO, Alze a dalších obchodech
Parfém, který jste dostali pod stromeček vám nevoní? 4 tipy, jak ho využít
Pod stromečkem přistál nepovedený dárek? Návod, jako ho správně vrátit v prodejně i na e-shopu
Zkažené jídlo ze supermarketu? I to můžete snadno reklamovat! Kdy to má smysl?
Kufry s vámi na dovolenou nedorazily? Máte právo vyrazit na nákupy!
Reklamace jsou pro obchodníky noční můra. Zákazníci mnohdy nevědí, na co mají nárok
V Bruselu otevřeli obchod, který prodává zapečetěné a nechtěné zásilky od Amazonu. Lidé netuší, co si kupují
Peníze za nedoručené dárky vám nemusí propadnout, můžete využít chargeback
Objednáváte dárky na zahraničních e-shopech? Nákup může prodražit clo i neuznaná reklamace
Levné nákupy ze zahraničí: Opravdu se tak vyplatí?
Kampaň na hraně etiky: Alza slibuje, že umí rychleji a lépe vyřídit reklamace od Mall a CZC. Jak služba funguje?
Podnikatelé budou muset povinně dávat zákazníkům vzorové formuláře pro odstoupení od smlouvy
Jak reklamovat zboží z e-shopu? Vše nafoťte a zahajte reklamaci co nejdřív
Jak vrátit či reklamovat nevyhovující dárek po Vánocích
Nová pravidla pro nakupování. Novela přináší změny v právech obchodníků i spotřebitelů