Aktuálně z obchodů: Kaufland a Makro spouštějí e-shopy. Co nového má Albert a Tesco?

Další obchodní řetězce na českém trhu vstupují do online prostředí Canva

Obchodní řetězce na českém trhu opět přicházejí s několika novinkami. Vybrané zboží z Kauflandu a Makra nyní koupíte online. Privátní značky Kauflandu jsou od 15. června k dostání na Košík.cz a Makro má dokonce svůj vlastní e-shop s názvem Můj obchod. Zmapovali jsme za vás, jaké další novinky jsou aktuálně v obchodech.

Přečtěte si také

Domácí zázvorový likér: Rychlý a snadný recept na elixír jako prevence proti všem chřipkám, nachlazením a virózám

Privátní značky Kauflandu koupíte přes internet

Vstup do online světa plánoval Kaufland posledních 9 měsíců. S firmou Košík.cz bylo nutné domluvit podmínky a vybrat produkty, které splňují přísné parametry tohoto online prodejce. „Máme jasně stanovené interní parametry potravin, které do portfolia zařazujeme, zároveň ale všechny potraviny musí projít senzorickým testem – tedy naší ochutnávkou,“ vysvětluje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

V první fázi tedy můžete na Košík.cz nakupovat asi 600 produktů od privátních značek Kauflandu. Jedná se například o výrobky z řad K-Classic, K-Jarmark, K-Bio nebo K-Free. V nabídce najdete i české pivo Bruncvík či kosmetiku Bevola.

„Tímto krokem Kaufland vstupuje do online světa se svými vlajkovými produkty. Kaufland má široké portfolio vlastních značek potravin a Košík zase silnou online platformu. V nadcházející spolupráci vidíme velkou synergii i vzhledem k našim společným hodnotám. Klademe důraz na kvalitu, čerstvost, příznivé ceny produktů spojené s kvalitním zákaznickým servisem,“ uvádí Stefan Hoppe, CEO společnosti Kaufland.

S online prodejem už má Kaufland zkušenosti, před časem spustil v Německu vlastní internetový obchod s rozvozem po Berlíně, kvůli nedostatečné rentabilitě ho ale opět uzavřel. Nyní navíc testuje online prodej s rozvozem i v Polsku nebo Rumunsku.

Tip: Stáhněte si do svého telefonu mobilní aplikaci Kupi.cz, kde najdete aktuální slevy všech obchodů. Nově vám aplikace díky čtečce čárových kódů prozradí slevové akce na daný produkt nebo pohlídá složení výrobku. 

Albert testuje aplikaci Můj Albert

Novou aplikaci Albertu nejprve testovali zaměstnanci firmy a nyní ji mají možnost vyzkoušet první zákazníci v Jihlavě. Brzy si ji budou moci stáhnout i zákazníci ve zbytku republiky. Dostupná bude pro Android i iOS. A co všechno appka Můj Albert umí? Najdete v ní přehled aktuálních slev, akcí a novinek, ale dokáže vám i sestavit nákupní seznam přímo na míru. Stačí zadat údaje o vašem životním stylu, oblíbených jídlech nebo plánovaném vaření. Její součástí je také Albert Magazín s recepty.

„Naším cílem je být blíže k zákazníkům a co nejvíce usnadnit jejich nákup. Aplikace jim poskytne nabídky, tipy a recepty přímo na míru. Proto se při registraci ptáme na několik otázek souvisejících s jejich preferencemi u jídla a vaření. Ty nám následně umožní dodávat zajímavý a relevantní obsah. Samozřejmě, pokud uživatelé nechtějí, na otázky odpovídat nemusí,“ říká Robert Broekhuizen, Digital Engagement Director ve společnosti Albert.

Tesco nově zaváží do více míst

Trvanlivé potraviny, nápoje, kosmetické potřeby, nezbytnosti do domácnosti, čisticí prostředky nebo vše pro vaše nejmenší i mazlíčky, to vše můžete s Tesco Zásilkou nakoupit a nechat si dovézt až ke dveřím. Více než 1000 položek vám Tesco doručí za fixní cenu 99 Kč a bude u vás do 3 pracovních dní. Novinkou je rozšíření míst, kam řetězec zaváží, jestli vám nákup dovezou i na chalupu nebo do vaší vesničky, se můžete přesvědčit zadáním PSČ na stránkách Tesco. 

Nákup potravin online bude nově možný i v dalších supermarketech Canva

Makro má svůj vlastní e-shop

Nový e-shop Makra Můj obchod byl spuštěný v červnu a zatím je ve fázi testování. Nakupovat přes něj můžete asi u dvou desítek obchodníků, kteří patří mezi odběratele zboží z Makra. Nákupy si nyní musíte vyzvednout a zaplatit přímo na vybrané prodejně, online platba a rozvoz jsou teprve v plánu.

„Tímto projektem chceme pomoci našim partnerům zviditelnit jejich obchod službou, která ulehčí nakupování koncových zákazníků,“ uvedla manažerka komunikace Makra Romana Nýdrle.