Meghan Markle, vévodkyně ze Sussexu, oznámila znovuuvedení vlastní značky – nyní pod jménem As Ever. Nová verze značky zahrnuje známé džemy, ale také řadu novinek, které souvisejí s Meghaninými vášněmi. Díky premiéře filmu na Netflixu s názvem „S láskou Meghan“ se značka snaží inspirovat k vědomému a radostnému životnímu stylu v kombinaci každodenní elegance s jednoduchými požitky.
Ještě loni značka fungovala pod hlavičkou American Riviera Orchard, ale už samotný začátek této aktivity nebyl nijak velkolepý. Meghan své rozhodnutí zdůvodnila tím, že předchozí název značku omezoval výhradně na místní produkty. Nyní se pochlubila, že Netflix bude vysílat její pořad a stane se také jejím obchodním partnerem.
„Tato nová kapitola je rozšířením toho, co vždy bylo mým jazykem lásky, krásně propojuje všechny věci, kterých si cením – jídlo, zahradničení, zábavu, ohleduplný život a hledání radosti v každodennosti,“ uvedla na svém Instagramu manželka prince Harryho.
Lifestylová značka As Ever bude ve spolupráci s Netflixem prodávat bylinné čaje, směs na palačinky, květinové posypy pro vylepšení jídel a sladkých dobrot, křehké máslové sušenky, divoký med s plástovou strukturou či malinový džem v dárkovém balení, o kterém se Markle několikrát zmiňovala i v předešlém roce. Produkty budou k dispozici na jaře na asever.com a již nyní můžete omrknout, jakým směrem se uvedený web ubírá. Otázkou ale stále zůstávají ceny, které do současné chvíle nejsou známy. Je možné, že více informací ohledně objednávek a cen se dozvíte, pokud uvedete svůj e-mail na webu k zasílání nabídek a aktualizací.
Například Agáta Hanychová vyvinula vlastní kosmetickou řadu AG Beauty, kterou prodává na svém e-shopu, kde zmiňuje, že všechny produkty jsou přírodní a netestované na zvířatech. Agáta dlouho hledala produkt, kterým by se odlíčila během několika vteřin, a jelikož žádný takový nenašla, nechala si ho vyrobit. Kromě odličovací pěny najdete na e-shopu i její parfémy, tělové peelingy, balzámy na rty nebo kosmetické taštičky.
Nemusí se jednat ale jen o kosmetický průmysl! Například herec Karel Roden se svým kamarádem filmovým producentem a vinařem Tomášem Vicanem se vrhli do společného podnikání, a my tak můžeme ochutnat vína z edice Karla Rodena od Adámkova vinařství ve Višňové u Znojma. V prodeji jsou z této edice lahve odrůd Frankovka rosé, Veltlínské zelené, Rulandské bílé a Rulandské modré. Najdete je pouze ve vybraných vinotékách, vyhlášených restauracích nebo na e-shopu vinařství Vican. Cena se pohybuje kolem 350 Kč.
Zpěvačka Lucie Bílá přišla na trh s prodejem exkluzivní kávy LB Coffee a část výtěžku z prodeje věnuje na nákup kompenzačních pomůcek pro osoby s vážným zdravotním postižením a na pomoc osobám v mimořádně těžkých životních situacích. Vychutnat si můžete praženou zrnkovou kávu s názvem Carmen, Agnes a nechybí samozřejmě ani Lucie. Cena za kávu se pohybuje od 260 do 850 Kč. Záleží, jakou gramáž si zvolíte.
Zakoupili jste někdy produkt od české či zahraniční celebrity, nebo se stejně jako komentující na facebooku nenecháte ovlivnit reklamou? „Ne, většinou těmhle lidem ani nevěřím, že něco od nich mohlo fungovat,“ napsala v diskuzi ohledně zakoupení produktů pod záštitou českých celebrit Ewuna von Staněk. Mates Šturma zase sdělil, že ho spíše zajímají uživatelské recenze, protože každé doporučení nějakého výrobku celebritou je jen placená reklama. Naopak přispěvatel Zdeněk Karásek uvedl, že vyzkoušel výše zmíněnou kávu Lucie Bílé.
Ať chceme, nebo ne, jména celebrit jsou spojena nejen s jejich vlastními produkty, ale i dalšími úspěšnými značkami. Vzpomenout můžeme například na Davida Beckhama a značku Adidas. Výhodou propagace celebrit je především zvyšování povědomí o značce, budování osobnosti dané značky a zvýšení zisku, protože jak dobře víme, důvěryhodnost a oblíbenost celebrity může ovlivnit nákupní rozhodnutí.
Zdroje: Kupi.cz