Na český trh dorazil nový řetězec rychlého občerstvení, který sází na zdraví, udržitelnost a moderní přístup ke stravování. Tento řetězec se chce odlišit od klasických fastfoodů. Do konce roku plánují otevřít dalších 6 poboček i mimo Prahu. Jak si Dean&David povede vedle konkurence jako Five Guys, Wendy's nebo Popeyes?
Češi mají rychlé občerstvení v oblibě, ale co když může být nejen rychlé, ale i zdravé? Právě na tom staví Dean&David. První pobočku otevřeli v přízemí obchodního domu Máj na Národní třídě a jejich nabídka je plná čerstvých, kvalitních surovin.
„Chceme vyčnívat a ukázat, že rychlé občerstvení může být zdravé a udržitelné,“ říká šéf české pobočky Dean&David Jan Hejda. Řetězec odmítá být součástí klasických foodcourtů v obchodních centrech a zaměřuje se na samostatné prostory s komunitním přesahem.
Do konce roku chce Dean&David otevřít dalších šest poboček a v plánu je také expanze do měst jako Brno a Pardubice, přičemž dlouhodobý cíl je mít více než 25 poboček po celé republice.
Americký řetězec Five Guys, známý svými burgery a hranolky, bude i u nás. První pobočka by měla být otevřena v Praze už letos na jaře. Five Guys sází na čerstvé suroviny a možnost sestavit si burger přesně podle svých představ. Jednoduchost a kvalita jsou jejich hlavní zbraně, díky kterým si získali popularitu po celém světě.
Vedle Five Guys se do Česka chystá i Wendy's, další americká značka, známá svými hranatými burgery. Wendy's slibuje poctivou chuť a rychlou obsluhu, ale konkrétní datum otevření zatím tají. Je jasné, že i oni začnou v Praze.
A co Popeyes? Ti už v Česku jsou, jejich první pobočka na Václaváku měla úspěšný start. Specializují se na kuřecí jídla a plánují další expanzi. Jejich nabídka je inspirovaná Louisianou, takže se snaží přinést něco originálního pro české zákazníky.
Zeptali jsme se několika lidí, jak vnímají rozmach fastfoodového segmentu v Česku:
Zdroj: Kupi.cz, iDnes, TZ Dean&David