Nové pobočky Biedronky na Slovensku: Víme, kde budou!

Průčelí obchodu Biedronka Magda Wygralak / Shutterstock.com

Polský maloobchodní gigant Biedronka pokračuje v expanzi na slovenský trh. Po oznámení prvních pěti lokalit nyní společnost hledá zaměstnance pro dvě nové pobočky v blízkosti Bratislavy. Kde přesně se nové supermarkety otevřou a co nabídnou zákazníkům?

Přečtěte si také

Když už nevíte co k rýži, vyzkoušejte kari s cizrnou, na kterém si pochutná i zarytý masožravec

Biedronka míří do menších měst a obcí

Polský diskontní řetězec Biedronka, který v domovské zemi provozuje více než 3 600 prodejen, se chystá na velký vstup na slovenský trh. Společnost se rozhodla expandovat i kvůli značnému zájmu slovenských zákazníků, kteří již nyní navštěvují její polské pobočky. Překvapivě však Biedronka zatím obchází největší slovenská města a zaměřuje se spíše na menší lokality.

Jak jsme již dříve informovali, první prodejny budou otevřeny v těchto městech:

  • Levice,
  • Nové Zámky,
  • Považská Bystrica,
  • Senica,
  • Zvolen.

Nyní však společnost odhalila plány na další dvě pobočky, tentokrát v obcích:

  • Miloslavov,
  • Dunajská Lužná nedaleko Bratislavy.

Tyto lokality v posledních letech zaznamenávají výrazný populační růst díky atraktivní poloze v blízkosti hlavního města.

Obchod Biedronka Magda Wygralak / Shutterstock.com

Nové pracovní příležitosti a konkurence na trhu

Otevření nových prodejen v Miloslavově a Dunajské Lužné přinese desítky pracovních míst a přispěje k rozvoji místní ekonomiky. Biedronka aktuálně hledá zástupce prodejen s nástupním platem od 1 475 eur měsíčně s možností výkonnostních bonusů až 200 eur. Od zaměstnanců očekává zodpovědnost za chod prodejny, zvyšování prodeje, objednávky zboží a další procesy.

Příchod Biedronky na Slovensko znamená větší konkurenci pro domácí maloobchodní řetězce a potenciálně i zlepšení služeb pro zákazníky. Ti se mohou těšit na široký sortiment čerstvých i trvanlivých potravin a nepotravinářského zboží, které jsou pro tento řetězec typické.

Spolupráce se slovenskými výrobci

Zajímavostí je, že Biedronka aktivně jedná se slovenskými producenty potravin, aby zajistila alespoň částečné zastoupení domácích výrobků ve své nabídce. Pro místní výrobce to představuje nejen nového významného odběratele, ale i možnost distribuce jejich produktů do zahraničí, kde Biedronka působí.

Důkazem blížícího se vstupu řetězce na Slovensko jsou i dvojjazyčné obaly mnoha výrobků v polských pobočkách Biedronky – složení, návod k přípravě či popis produktu je již uveden i ve slovenštině. Velkou část sortimentu budou tvořit výrobky pod vlastními značkami řetězce, které pro něj vyrábí různí dodavatelé.

Přesné datum otevření prvních slovenských poboček Biedronky zatím nebylo oznámeno, ale expanze řetězce nabírá na obrátkách.

Zdroje: Kupi