Populární drogerie dm potěšila zákazníky zprávou o tom, že snižuje ceny u spousty výrobků. Není ale jediná. S podobnou zprávou přišla i IKEA a také Pepco, které v rámci nového projektu snížilo ceny různého zboží včetně toho halloweenského.
Snižování cen obchodníků dnes není nic, na co bychom byli v dnešní (a možná v jakékoliv) době zvyklí. Nedávno touto zprávou potěšily zákazníky rovnou tři obchody, několik dalších pak uvádí, že mají dlouhodobě nízké ceny.
Drogerie dm je známá tím, že nemívá slevové akce podobně jako jiní obchodníci, kteří na ně zákazníky lákají do prodejen. V dm zákazníci mohou využít slevy na svém dm kontě, kde sbírají body, které lze směnit za slevu na celý nákup. Se zlevňováním začala drogerie dm už na konci srpna, kdy spustila postupné snižování cen. Během chvilky snížila cenu u více než 1600 produktů. Dm slibuje, že takto snížená cena zůstane minimálně čtyři měsíce. Během této doby se může cena maximálně ještě více snížit.
„I tato vlna snížení cen se dotkne téměř celého sortimentu. Půjde především o produkty z kategorie ústní hygieny, menstruačních a hygienických potřeb, péče o dítě, péče o pleť, tělo a vlasy, potravin, vitamínů a potravinových doplňků, čističů i vybraných krmiv pro domácí mazlíčky,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm.
Také obchodní domy IKEA se snaží zákazníkům snižovat ceny. U některých nejoblíbenějších produktů proto můžete narazit na cedulku „nová nižší cena“, což vás určitě potěší. IKEA sice ceny zvyšovala v době covidové pandemie, od roku 2023 je však začala jako jeden z mála obchodníků opět postupně snižovat. Se snižováním cen pokračuje IKEA i letos.
Kategorii dlouhodobě nízkých cen můžete najít v drogerii Teta, která nezůstává pozadu a snaží se zákazníkům také dopřát nižší ceny. Podobnou cenovou strategii má i Rossmann, kde ceny pravidelně monitorují a zákazníkům tak přináší vždy tu nejnižší možnou cenovku. Každých 14 dní navíc dočasně zlevňují přibližně 2000 výrobků v letácích.
Zdá se, že po letech plných drahého zboží se nyní řetězce předhání v tom, kdo nabídce zákazníkovi co nejatraktivnější cenu. Pepco nedávno spustilo projekt „Výjimečně nízká cena“, v rámci kterého se zlevnilo oblečení i dekorace až o desítky procent.
„Poslání společnosti Pepco je jasné. Usilujeme o to a jsme lídrem na trhu v poskytování výrobků zákazníkům za nízké ceny, které jim zlepší život. Právě proto jsme zavedli nové nižší ceny oblečení a domácích potřeb. Chceme prostě, aby každý člověk, který vstoupí do prodejny Pepco, měl jistotu, že výrobky, které si koupí, jsou kvalitní a za vynikající cenu, aniž by ztrácel čas hledáním jiných nabídek,“ sdělila Agnieszka Jaworska, obchodní ředitelka skupiny Pepco.
Nižší ceny mají ulevit zákazníkům, kteří se stále potýkají s důsledky vysoké inflace a zdražování.
Zdroje: dm drogerie, IKEA, Rossmann, drogerie Teta, Protext, Kupi