Oblíbený levný diskont KiK spouští v Česku svůj e-shop. Pro oblečení a dekorace už nemusíte do prodejen

Notebook s webem Kiku KiK

KiK plánuje ambiciózní expanzi, která zahrnuje nejen spuštění e-shopu, ale také otevření nových kamenných prodejen v několika městech. Tento strategický krok přináší zákazníkům větší pohodlí v podobě nákupů online například v době vánočního shonu. Současně může tento vývoj inspirovat další konkurenty na trhu, který se připravuje na vstup značek jako Woolworth a Dealz, k posílení jejich online přítomnosti a rozšíření služeb.

Přečtěte si také

Zapomenuté sladkosti ze socíku: Co jsme mlsali? Dnes už Šárku, Libuši či Rusalku zná jen málokdo

KiK, proslulý svým pestrým sortimentem dostupného zboží, neustále hledá nové způsoby, jak svým zákazníkům zjednodušit a zpříjemnit nákupní zážitky. Novinkou je spuštění e-shopu v České republice.

Martin Šatný, jednatel KiK pro Česko a Slovensko, zdůrazňuje: Naším cílem je harmonicky propojit kamenné prodejny s online obchodem, abychom nakupování našim zákazníkům ještě více ulehčili.Spotřebitelé se tak mohou těšit na širokou nabídku nejen aktuálních módních hitů, ale i praktických doplňků do domácnosti, hraček a potřeb pro domácí mazlíčky.

Kik nápis Magda Wygralak / Shutterstock.com

Česká verze e-shopu tak rozšíří síť online obchodů společnosti KiK, kterou zákazníci mohou využívat například v Německu, Rakousku, Polsku nebo také nově v Nizozemí. KiK nezůstává jen u e-shopu, ale plánuje také rozšíření své sítě kamenných prodejen. Do konce roku se chystají nové pobočky v Karlových Varech, Třebíči, Jindřichově Hradci a Banské Bystrici, což přiblíží řetězec ještě více zákazníkům.

Výzvy v segmentu diskontního prodeje

Česká scéna diskontních prodejen zažívá období intenzivního vývoje. KiK se potýká s tvrdou konkurencí nejen ze strany zavedených řetězců jako Pepco, Action, NKD a TEDi, ale na obzoru se rýsují i noví hráči, kteří plánují vstoupit na trh. Zajímavým faktem je, že žádný z těchto zavedených konkurentů dosud neprovozuje vlastní e-shop v České republice, čímž se v tomto ohledu KiK stává průkopníkem.

Exteriér Kiku Photo Nature Travel / Shutterstock.com

Konkurence nezahálí

Skrytým konkurentem, který je v Česku méně známý, je Sinsay. Tento řetězec nabízí podobný sortiment jako KiK a další zmínění hráči, avšak svůj e-shop na českém trhu již nějakou dobu provozuje, byť zatím bez většího povědomí veřejnosti.

Již zavedený a Čechy oblíbený Action pokračuje ve své expanzi v České republice, kde zahájil svoje působení otevřením 72. prodejny v Sokolově a plánuje další rozšíření po celém území.

Německý diskontní řetězec Woolworth plánuje expanzi do Česka a na Slovensko s otevřením prvních prodejen ve druhé polovině roku 2025. Plánuje obohatit trh rozmanitým sortimentem od domácích potřeb po módní oblečení.

Mezinárodní řetězec Dealz, patřící do stejné skupiny jako Pepco, rovněž plánuje svůj vstup do Česka a na Slovensko. Dealz se zaměřuje na široký sortiment zboží za dostupné ceny, od potravin po sezónní produkty.

Budoucí perspektivy

Spuštění e-shopu před Vánocemi přináší českým zákazníkům komfortní možnost nakoupit dárky pro své blízké v klidu domova, což je obzvlášť ceněné v hektickém svátečním období. Tento krok by mohl inspirovat i další řetězce k rozšíření jejich působení do online sféry.

Zdroj: Kupi, KiK, Action, Dealz, Woolworth, Pepco