Zapojte se do Papučového dne. V Globusu koupíte levnější domácí obuv, a podpoříte tak dobrou věc

Tři páry rukou drží bačkory. Pixel-Shot / Shutterstock.com

V říjnu se u nás koná Papučový den, který podporuje pečující o nevyléčitelně nemocné v místě jejich bydliště. I tento rok se do iniciativy zapojily hypermarkety Globus. Zákazníkům nabízí slevy na domácí obuv, výtěžky z prodeje poté darují mobilním hospicům. Charitativním činnostem se ale věnují i další řetězce. Pomáhat s nimi můžete třeba ženám s rakovinou prsu nebo osobám zasaženým ničivými následky povodní.

Přečtěte si také

Akční leták Albert, platný 2. 10. – 8. 10. Vepřové se slevou 56 %, Eidam za 21,30 Kč a výhry za nákupy

Dopřejte pohodlí domova sobě i nemohoucím

Ačkoliv má u nás charita mobilních hospiců svůj den 9. října 2024, v Globusu probíhá Papučový den po dobu téměř dvou týdnů, během kterých prodejny myslely i na zákazníky a jejich motivaci pomoci. Od 25. září do 8. října 2024 můžete v jakémkoliv hypermarketu Globus zakoupit domácí obuv se slevou 20 %, přičemž 10 % z výtěžku prodeje půjde na podporu mobilních hospiců, které zajišťují, aby nevyléčitelně nemocní nemuseli do ústavní péče a bylo o ně postaráno u nich doma. Loni se v rámci této akce například prodalo přes 4,5 tisíce párů domácí obuvi.

Akce se potom vztahuje jak na nákup domácích přezůvek pro dospělé, tak i dětských. „Chceme podpořit všechny zákazníky bez rozdílu věku, a proto do akce zahrnujeme i dětské papuče,“ přiblížila pro Kupi tisková mluvčí Globusu Aneta Turnovská.

Drátěné koše v Globusu plné domácí obuvi k prodeji Globus

Nakupte levnější papuče a podpořte dobrou věc

Papučový den potom můžete v prodejnách Globus využít nejen k podpoře dobré věci, ale také k domácímu obutí celé rodiny za výhodnější ceny.

A jak v prodejnách Globus poznáte zlevněné papuče, které spadají do charitativní akce? „Ve všech našich hypermarketech je obuv zahrnutá do této akce označena A4 propagačními materiály a také přepočtovou tabulkou s cenami, aby zákazníci snadno našli produkty zařazené do slevy. Usilujeme o to, aby orientace v rámci akce byla pro všechny zákazníky co nejjednodušší,“ doplnila na náš dotaz pro Kupi Turnovská.

Primark v říjnu podpoří ženy s rakovinou prsu

Společnost Primark zase zahájila koncem září již čtvrtý ročník celosvětové kampaně na podporu boje proti rakovině prsu s názvem „Jsme s vámi“. Kromě finančních darů věnovaných na zvyšování povědomí, výzkumu a podpory onkologických služeb, budou mít možnost se prostřednictvím sbírky v prodejnách zapojit i sami zaměstnanci a zákazníci. V Česku budou vybrané finanční prostředky věnovány Alianci žen s rakovinou prsu.

„Společnost Primark se zavázala podporovat ženy ve všech fázích jejich života. Chceme, aby se i ženy, které onemocněly rakovinou prsu, cítily silné a sebevědomé. Proto letos v říjnu a po celý rok podporujeme osvětu o rakovině prsu a ženy, které jí onemocněly, prostřednictvím našich cenově dostupných výrobků po operaci a darů neziskovým organizacím,“ uvedl Maciej Podwojski, ředitel společnosti Primark pro střední a východní Evropu.

V rámci kampaně představí Primark také novou kolekci, která uvede 37 výrobků rozdělených do dvou kategorií. První s cenovkami od 210 korun nabídne specializované produkty vyvinuté pro ženy po operaci prsou. Druhá je limitovaná edice solidarity k příležitosti měsíce boje proti rakovině prsu. Ta zahrne oblečení pro volný čas, spodní prádlo, pyžama, kosmetiku i různé doplňky. Kolekce budou dostupné ve všech prodejnách od 1. října.

Ženská ruka drží bílé dámské prádlo s cedulkou Primark. Serhii Yevdokymov / Shutterstock.com

Kofola spustila sbírku na zasažené povodněmi

Celá řada firem a řetězců také v posledních dnech spouští veřejné sbírky na podporu lidí zasažených ničivými povodněmi. Jednou z nich je například společnost Kofola, která umožňuje přispět skrze portál Donio. Celkový výtěžek potom půjde konkrétním rodinám a lidem z Krnova, Hanušovic, Litovle a přilehlých obcí, kteří požádají o pomoc skrze speciální formulář dostupný na webu Kofoly.

„V Krnově jsme jako Kofola odjakživa doma. () Ačkoli máme sami plno práce s úklidem, zvláště v Krnově, na místech, kde působíme, nám opravdu záleží. Chceme nabídnout cílenou pomoc tamním rodinám, jednotlivcům i komunitám,“ uvedl ke sbírce Jannis Samaras, majitel Kofoly.

Přispívat na povodně mohli do konce září i zákazníci Kauflandu nebo Lidlu, řetězce vybrané prostředky předali České federaci potravinových bank, která je dále rozdělila podle aktuálních potřeb v postižených oblastech. Podle tiskových zpráv obou řetězců se za jediný týden podařilo v prodejnách Kaufland vybrat částku 8 637 900 Kč, v prodejnách Lidl se zase naplnilo 310 palet s trvanlivými potravinami a drogerií.

Zdroje: Globus, Primark, Kaufland, feedit.cz, Kofola