Taky patříte mezi fanoušky seriálu Emily in Paris? V půlce září měly na Netflixu premiéru nové díly čtvrté řady, takže se o seriálu mezi lidmi hodně mluví a do „diskuze“ přispívají i obchody a supermarkety. Přišly totiž se speciálními kolekcemi s motivy tohoto romanticko-komediálního seriálu. V Sinsay koupíte trička s Emily, v Rossmannu vlasovou kosmetiku a Lidl si připravil čokolády, župany nebo soutěž o luxusní zájezd do Paříže.
Emily in Paris je romanticko-komediální seriál z dílny Netflixu, který sleduje příběh mladé Američanky Emily Cooper. Ta se přestěhuje do Paříže, aby zde pracovala v marketingové agentuře. Emily, kterou hraje herečka Lily Collins, se snaží vyrovnat s kulturními rozdíly, novými vztahy a profesními výzvami. V září 2024 měly premiéru nové díly čtvrté řady, ve které Emily pokračuje v hledání rovnováhy mezi svou kariérou a osobním životem. V této řadě se její pracovní život stává ještě chaotičtějším.
Popularity seriálu využívají jeho tvůrci i jinde než na obrazovkách. Ve spolupráci s obchodníky prodávají tzv. merch, což je zboží s motivy seriálu. Slovo „merch“ pochází z anglického termínu „merchandise“ – prodávat. Jedná se o běžnou marketingovou praktiku. Na vlně popularity seriálu se chtějí svézt např. Lidl, Sinsay, Alza, ale také Zalando, Megaknihy nebo Luxor.
Supermarket Lidl si pro zákazníky připravil početnou kolekci. „Ve všech prodejnách nabízíme týden zaměřený na francouzské chutě, kde nechybí vybrané produkty se známou hrdinkou Emily na obalech. Nabídku vybraných pochoutek doplňuje i spotřební zboží,“ uvedla pro Kupi tisková mluvčí Lidlu Eliška Froschová Stehlíková s tím, že celý sortiment s motivy Emily in Paris zákazníci najdou na webu Lidlu.
Kromě francouzských sladkostí v dárkových baleních se fanoušci seriálu dočkali i tematického povlečení, rtěnek, triček, županů, pantoflí nebo nádobí. „V neposlední řadě se s tímto tematickým týdnem pojí také soutěž o zájezd do Paříže pro dvě osoby v hodnotě 5 000 eur, bližší informace jsou k dispozici na našem instagramu,“ doplnila Froschová Stehlíková.
Notino či Rossmann pak nabízí vlasovou kosmetiku Pantene, kde nechybí kondicionér, vlasový olej nebo maska na vlasy s keratinem. Na každém produktu ve zlatém obalu se nachází oficiální logo seriálu a silueta Emily. V Rossmannu pak můžete pořídit i spoustu kosmetiky od značky Makeup Revolution s logem zmíněného seriálu.
V obchodně s módou Sinsay pořídíte trička. Dívčí tričko s Emily v růžové barvě stojí 89 Kč, dámské bílé tričko s telefonující Emily ve slevě jen 79 Kč.
Trička s jinými motivy Emily jsou například také na Zalandu. Tmavě modré dámské tričko s nápisem Emily in Paris a červenými srdíčky stojí 720 Kč, bílé tričko s obdobným nápisem a Eiffelovou věží rovněž 720 Kč.
Pozadu nezůstává ani Alza. Za atraktivní cenu 949 Kč si zde můžete koupit rozsáhlý kosmetický set, ve kterém najdete paletku 9 očních stínů, mini oční stín, černou objemovou řasenku, mini labutěnku na pudr, mini třpytivý fixační sprej, matnou červenou rtěnku, rozjasňující podkladovou bázi, umělé řasy a tužku na rty.
Obchodní dům Primark, který je v České republice v Praze nebo v Brně, má v nabídce například stylovou plátěnou tašku s Emily in Paris, jak si dělá selfie. Za tento stylový kousek dáte 105 Kč. Kromě toho zde najdete i čepici, pomůcky na líčení a další drobnosti.
Jak vám váš oblíbený seriál pomůže s pitným režimem? Na e-shopu Megaknihy.cz si můžete pořídit termohrnek z kolekce Emily in Paris o objemu 450 ml. Je laděn do béžové, červené a modré a kromě nápisu se zde nachází Eiffelova věž. Dáte za něj 232 Kč.
Další prodejce knih Luxor nabízí mj. stylový zápisník z kolekce Emily. Blok je formátu A5, na modro-béžovém obalu najdete francouzský skútr a uvnitř jsou předtištěné linky. Za pomocníka na úkoly nebo jakékoliv další poznámky zaplatíte jen 249 Kč.
Zdroje: Kupi, Čsfd, Evolution marketing, Lidl, Rossmann a weby dalších prodejců