Capri-Sun chystá novinku. Ikonické pitíčko bude dostupné v plastových lahvích

Nápoj Capri-Sun na stole, v pozadí ovoce D. Ribeiro / Shutterstock.com

Kdo by neznal sladké ikonické pití v sáčku s brčkem? Jen co obal prošel výměnou plastového brčka za papírové, značka přichází s další novinkou. Půjde o rozšíření sortimentu v podobě plastové lahve. Prozradíme vám, na jaké příchutě se můžou zákazníci těšit!

Přečtěte si také

Obchody stahují závadné výrobky: Tuňáka s histaminem, Kinder řezy, nebezpečný reproduktor a struhadlo

Oblíbený sladký nápoj v nových obalech

Před pár dny se na sociální síti Instagram na profilu @snackolator objevil příspěvek, který představuje nový obal (včetně designu) ikonického sladkého nápoje Capri-Sun. Má se jednat o verzi vhodnější pro dospělé, protože mnoho z nich kritizovalo právě původní obal. „Když jsem byla dítě, Capri-Sun jsem milovala, ale postupem času mi přišlo potupné pít brčkem ze sáčku před lidmi. Proto jsem se koupi vyhýbala, ale novinka ve formě plastové lahvičky by byla ideální i pro nás dospěláky,“ komentuje milovnice sladkého nápoje Capri-Sun.

Nápoj má být dostupný nejprve ve třech příchutích – Fruit Punch, Strawberry Kiwi a Pacific Cooler. Vyřešit by se měla i stížnost zákazníků v podobě malého objemu nápoje, který činil 200 ml, jelikož nové lahve by měly být ke koupi ve velikosti 355 ml. K dostání jsou ale aktuálně i sáčky bez brčka ve velikosti 300 ml.

Zpráva v některých vyvolala obavy o zrušení již známých a dětmi oblíbených sáčků a nahrazení již zmíněnými lahvemi. V příspěvku původně žádné další informace, které by úplnou výměnu balení vyvracely, nebyly. Navíc nebylo jasné, na jakém trhu se novinka objeví. Proto jsme kontaktovali tým Capri-Sun, abychom zjistili detailnější informace.

„Zprávy o uvedení Capri-Sun v lahvích se týkají trhu v USA, který spravuje společnost Kraft Heinz na základě licenční smlouvy. Představení lahví je plánováno na leden roku 2025, a to zatím pouze ve Spojených státech. Co se týká obalů, jde o rozšíření stávajících obalů, nemůže se tedy stát, že by lahve nahradily ikonické sáčky s brčkem, které naši zákazníci tolik milují a těší se z nich,“ prozradila pro Kupi společnost Cupri-Sun. Pouhé rozšíření sortimentu (nikoliv nahrazení) dodatečně potvrzuje i zmíněný profil na sociální síti Instagram, který s novinkou jako takovou přišel.

Nadšení i obavy zákazníků

Pod příspěvkem se objevily zejména oslavné komentáře, které vyjadřují dokonce splněný sen. Někteří uživatelé raději zůstanou u originálního balení, protože je pro ně nostalgické, a někteří vyjadřují obavy, aby samotný nápoj chutnal stále stejně. Vyskytly se ale i komentáře, které vyjadřují obavy z mikroplastů, ale i stesk po plechových obalech.

Důvodem pro zavedení lahví byly i stížnosti ohledně brčka. Zákazníci kritizovali jednak materiál, který je papírový a po chvíli se rozmočí, ale i způsob zapichování brčka do sáčku, které mnohdy způsobilo nechtěné vystříknutí nápoje. Musíme se nechat překvapit, zda se novinka bude těšit oblibě a zda ji někdy uvidíme i v českých obchodech.

Produkty CapriSun v papírových krabicích Colleen Michaels / Shutterstock.com

S novinkami přichází i další značky

Capri-Sun není jediná značka, která se uchýlila k rozšíření sortimentu v podobě nových balení a jiných materiálů. Například Kofola se rozhodla dodávat kojeneckou vodu Rajec ve skleněných lahvích, Danone zas Actimel v plně recyklovatelném obalu. Důvodem je vyjít vstříc co nejširší cílové skupině a podpořit udržitelnost.

Nedávno také prošly změnou všechny plastové lahve s odnímatelným víčkem, které je nyní součástí balení napevno. Změna vyvolala rozporuplné reakce, přičemž stále převažují ty negativní.

Zdroj: Instagram @snackolator, Capri-Sun, uživatelé instagramu, Kupi, Danone