Od 5. srpna do 1. září najdete na prodejnách a e-shopu Lidlu speciální nabídku pro školáky, studenty a obecně pro děti. O dost výhodnější ceny získáte, pokud při placení použijete aplikaci Lidl Plus nebo nakoupíte online jako registrovaný zákazník. To samé platí o účasti v soutěži.
V rámci akce „Zpátky do školy“ můžou zákazníci v Lidlu nakoupit téměř vše, co budou děti potřebovat po svém návratu do školních lavic. Rozšířenou nabídku a nízké ceny najdete mezi školními potřebami, jako jsou sešity, pera, pastelky, fixy, penály, batohy a obaly na svačinu, ale také u oblečení.
„Jejím cílem je představit zákazníkům široký sortiment, který Lidl před návratem do školních lavic nabízí. Zároveň ale obsahuje také tipy ohledně nákupů školních pomůcek či doporučení ohledně příprav zdravých školních svačinek,“ říká pro Kupi Eliška Froschová Stehlíková, tisková mluvčí Lidlu.
Děti můžou mezi spolužáky zazářit třeba v tričku nebo mikině s motivy populární hry Minecraft. Zelenou barvu a kostičky najdete taky u přezůvek, tepláků nebo ponožek. Abyste dosáhli na zvýhodněné ceny, musíte při placení použít aplikaci Lidl Plus. To samé platí také při nákupu přes e-shop – zde musíte být přihlášeni.
Tipy na zboží za výhodnou cenu najdete v galerii u článku nebo ve speciální brožuře na stránkách Lidlu.
Kromě výhodných nabídek na psací potřeby, sešity, knihy či oblečení mají zákazníci jedinečnou příležitost soutěžit o atraktivní ceny. Stačí, když nakoupí prostřednictvím aplikace Lidl Plus a za každý nákup nad 600 Kč získají jedno razítko. Po nasbírání 4 razítek se mohou zapojit do soutěže o hodnotné ceny – musí svou účast potvrdit v aplikaci, zařazení do soutěže neprobíhá automaticky.
„Soutěž probíhá výhradně v rámci naší mobilní aplikace Lidl Plus a výherci budou vybráni prostřednictvím losování,“ upřesňuje pro Kupi Froschová Stehlíková a dodává, že zákazníci si z výher nemůžou vybírat – Lidl jim některou přisoudí.
Velkým lákadlem je soutěž o 10 notebooků HP ProBook 450 G10 nebo 25 poukazů do e-shopu knihkupectví Knihy Dobrovský v celkové hodnotě 5 000 Kč. Ty je možné využít na nákup knih, učebnic, pořídit za ně audioknihy či e-booky.
Další výhry zahrnují produkty a služby zaměřené na vzdělávání pro všechny věkové kategorie. Soutěžící mohou například vyhrát 50 knih Albi Kouzelné čtení s chytrým perem nebo dvoutýdenní jazykový kurz v zahraničí.
„Rádi bychom v rámci akce Back to School nabídli nejen kvalitní školní potřeby za výhodné ceny, ale také příležitosti, které obohatí vzdělávací zkušenosti a podpoří rozvoj talentů a znalostí. Naším záměrem je přispět k lepší budoucnosti mladých zákazníků a podpořit jejich vzdělávací cestu díky našim hodnotným výhrám, které zahrnují inovativní vzdělávací pomůcky a příležitosti pro jazykové vzdělávání,“ dodává mluvčí Lidlu Eliška Froschová Stehlíková.
Akce odstartovala už v pondělí 5. srpna. Cenovými trháky jsou například plně vybavené penály, psací potřeby, gumy, nůžky, ořezávátka, knihy pro předškoláky, interaktivní dřevěné hračky nebo už zmíněné oblečení Minecraft.
Ještě před tím, než poprvé zazvoní, od pondělí 26. srpna budou součástí hlavní nabídky se zvýhodněnými cenami sešity různých druhů, fixy, zvýrazňovače, stolní hodiny nebo stylové mikiny, kalhoty a boty pro starší děti a studenty.
Kaufland se letos také připojuje k akci „Zpátky do školy“ a přináší rodičům a dětem skvělé nabídky na školní potřeby. V jejich sortimentu najdete vše, co potřebujete pro nový školní rok, a nezapomeňte, že Kaufland má i svůj vlastní online Marketplace, kde za velmi výhodné ceny nakoupíte i to, co v běžných prodejnách neseženete. Některé z nejzajímavějších slev:
Také Primark využil období „Zpátky do školy“ ke své akci a nyní nabízí za velmi příznivé ceny veškerý sortiment od batohů, svačinových boxů až po boty a školní pomůcky. Tento řetězec letos zmrazil ceny u stovek oblíbených kousků dětského oblečení, takže rodiny mohou i nadále nakupovat vše potřebné pro začátek školního roku za stejně nízké ceny jako v roce 2021. Toto zmrazení cen se vztahuje na nezbytné dětské produkty včetně džínů, tepláků, triček s dlouhým rukávem a bund.
V loňském roce byly velmi populární batohy s motivy Disneyho Stitche, Minnie Mouse a Marvel, kterých se prodalo téměř půl milionu kusů.
Zdroje: Kupi, Lidl, Kaufland, Primark