Novinky v obchodech: Tesco vsází na nakrájené ovoce, PENNY na solární parkoviště a Lidl vystaví v prodejnách formule F1

Novinky v obchodech: Tesco vsází na nakrájené ovoce, PENNY na solární parkoviště a Lidl vystaví v prodejnách formule F1 Albert

Obchodní řetězce Tesco, Penny, BILLA a Lidl přicházejí s novinkami, které zaujmou milovníky zdravého stravování, udržitelných technologií, sportovních fanoušků i nadšenců motorsportu. Seznamte se s aktualitami ve vašich oblíbených obchodech, které někteří lidé kritizují. 

Přečtěte si také

Nejhorší zlozvyky zákazníků: Jí nezaplacené zboží a stříkají si deodoranty. Supermarkety to radši přehlíží

Tesco: Lehké svačinky s čerstvým ovocem

Tesco spustilo nový projekt zaměřený na zdravé stravování pod názvem Lehké svačinky. Nabízí balení čerstvého krájeného ovoce, připraveného ihned ke konzumaci. Tento sortiment je ideální nejen na léto, ale i pro zákazníky, kteří hledají zdravé a chutné občerstvení do školy, kanceláře nebo na cesty.

Pavol Halász, produktový ředitel Tesco pro Českou republiku, zdůrazňuje: „Vidíme, že stále více zákazníků se zajímá o to, co jí. Proto jsme pro ně připravili nabídku tzv. Lehkých svačinek ve formě předkrájeného čerstvého ovoce, které je praktické na cesty.“ Sortiment zahrnuje mango, ananas, kiwi, meloun, pomeranč, borůvky, jahody, hroznové víno, semínka granátového jablka nebo kokos a také krájené kedlubny.  V nabídce jsou jak jednotlivé druhy ovoce samostatně, tak i míchané saláty. Zatím je zákazníci nakoupí ve 21 prodejnách Tesco. Ceny se pohybují od 34,90 do 49,90 Kč. Tesco dále plánuje rozšířit nabídku o sušené ovoce a oříšky, čímž chce zákazníkům nabídnout ještě širší výběr zdravých svačinek.

Tesco

Tesco čelí kritice za prodej předkrájeného ovoce a zeleniny

Řetězec supermarketů Tesco se ocitl pod palbou kritiky poté, co začal nabízet předkrájené ovoce a zeleninu. Mnoho zákazníků se na sociálních sítích pozastavuje nad tím, zda je opravdu nutné prodávat takto zpracované produkty a jestli to není jen další způsob, jak oslovit ty nejlínější spotřebitele. „Chápete to? Ovoce a zeleninu, jako jsou pomeranče, ananasy či kedlubny kupovat nakrájené? Taková blbost! Chci vidět toho, kdo si to koupí, musí to být totální lenoch!“ píše v komentářích na facebookové skupince k nakupování paní Jarmila. „Nakupování celých plodů je nejen ekonomičtější, ale také šetrnější k životnímu prostředí. Předkrájené ovoce a zelenina jsou totiž baleny v plastových obalech, které zvyšují množství odpadu,“ přitakává další uživatelka Daniela. „Navíc se tak zkracuje jejich trvanlivost a ztrácí se část vitamínů a minerálů, to zas někdo vymyslel,“ doplňuje Kamila. 

Penny: Největší solární parkoviště v ČR

PENNY otevřelo v Počátkách na Vysočině největší veřejné solární parkoviště v České republice. Parkoviště nabízí celkem 70 zastřešených míst, které jsou vybaveny fotovoltaickou elektrárnou. Ta zajistí energetickou soběstačnost prodejny.

„Přebytky elektřiny vyrobené přes den se budou skladovat v nově vybudovaném velkokapacitním bateriovém úložišti, odkud ji bude prodejna využívat v nočních hodinách,“ říká Václav Šíma, vedoucí stavebního oddělení PENNY. Tento projekt je dalším krokem PENNY k udržitelným investicím a energetické nezávislosti.

PENNY

BILLA: Podpora Českého olympijského týmu

BILLA jako generální partner Českého olympijského týmu míří na olympijské hry do Paříže, kde bude podporovat české sportovce. Společně s kajakářem Jiřím Prskavcem a běžkyní Kristiinou Sasínek Mäki se BILLA snaží vést k sportu a zdravému stravování i širokou veřejnost. 

Když zaplatíte kartou Visa v prodejnách BILLA do 26. 7. 2024, můžete i vy získat limitovanou edici paralympijského maskota Sacheta. Při každém nákupu nad 1 000 Kč platbou kartou Visa obdržíte samolepku na sbírací kartu. Po nasbírání 3 samolepek dostanete na pokladně maskota zdarma. 

„Nejde o to jen sportovat, každý ví, že právě jídelníček a strava musí být uzpůsobeny výdeji energie. Sám si jídelníček pečlivě hlídám a ze zkušenosti vím, že BILLA nabízí svým zákazníkům tisíce čerstvých produktů, které jsou vhodné ke správnému stravování,“ uvádí Jiří Prskavec.

Lidl: Formulové týdny

Lidl připravil jedinečnou akci pro fanoušky motorsportu – Formulové týdny. Od poloviny července do poloviny srpna budou v prodejnách vystaveny vozy F1 z týmu Red Bull Racing. Zákazníci si mohou nejen prohlédnout závodní monopost, ale také vyzkoušet výměnu pneumatik v rámci Red Bull Pit Stop Challenge.

Formulové týdny vyvrcholí 17. srpna velkolepým představením Red Bull Showrun v Praze, kde se formule bude prohánět centrem města s automobilovým mistrem Davidem Coulthardem za volantem.

Zdroj: Kupi, Tesco, Lidl, PENNY, BILLA