Rossmann se rozhodl motivovat své zákazníky ke zdraví, a proto na sport zaměřil i svou věrnostní kampaň. Pro zákazníky totiž připravil motivující akci, ve které nabídne několik doplňků na cvičení a péči o tělo. Není to ale jediný řetězec, který láká zákazníky k nákupu.
Všichni milujeme slevy, ale ještě více máme rádi odměny za naše nákupy. V posledních letech především velké řetězce pochopily, co zákazníci chtějí a co očekávají. Proto pro své nakupující pravidelně připravují různé slevy za body, dárky a odměny. Někdy se tak zákazník může dostat k opravdu zajímavým dárkům, a to za zcela výhodné ceny.
Drogerie Rossmann spouští již druhou věrnostní kampaň zaměřenou na jógu. Přes aplikaci Rossmann Club nabízí zákazníkům kolekci osmi doplňků pro cvičení a péči o tělo, která bude k dispozici do vyprodání zásob.
„ROSSMANN se ve své dlouhodobé komunikaci zaměřuje na krásnější život a propojení vnější krásy a vnitřní pohody člověka, podporuje zdravý životní styl a osobní rozvoj. Jóga je jedním z pilířů tohoto přístupu, protože propojuje tělo, mysl a ducha. Společně s jóga komunitou chceme ukázat, že krása začíná uvnitř a jóga je skvělým způsobem, jak dosáhnout harmonie a rovnováhy ve svém životě,“ řekla redakci Kupi Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení.
I společnost Globus se rozhodla své zákazníky motivovat k nákupům, za které je následně odmění. Momentálně nabízí pro zákazníky, kteří používají službu Scan&Go, soutěž o nákup zdarma. Tato akce funguje tak, že si zákazník přes scanner nakoupí v hodnotě 500 korun a následně projde těsně před zaplacením slosováním, kdy se přímo na displeji zařízení dozví, zda vyhrál, či nikoliv.
Další nabídkou je sleva na čisticí techniku Kärcher. Body může zákazník sbírat v aplikaci Můj Globus. Za každých 300 korun získá 1 bod. Za šest nasbíraných bodů může uplatnit svou slevu na výrobek z tohoto slevového programu.
I společnost COOP připravila pro své věrné zákazníky slevy, které je mohou motivovat k větším nákupům. Pokud totiž daný klient vlastní jejich zákaznickou kartičku, může na ní následně sbírat body. Za každou 1 korunu je jeden bod. Pokud zákazník nasbírá 10 000 bodů, získá 100 Kč slevu na svůj nákup.
Jeden z předních řetězců na českém trhu ví, čím své zákazníky zaujmout. Proto pro své klienty připravil širokou sběratelskou kampaň, při které si každý přijde na to své. Pro malé stavitele je zde připravena stavebnice LEGO a pro domácí kutily nářadí značky Bosch.
Od 6. března do 14. května 2024 mohou zákazníci za každých 200 Kč obdržet jeden bod, který lze následně vyměnit za jednu ze zajímavých odměn. Albert rovněž nabízí možnost získat bonusové body při nákupu speciálně označených produktů.
Ani obchodní řetězec Billa nezahálí a pro klienty připravili zajímavou nabídku. Ve spolupráci s Českým olympijským výborem byla zahájena sběratelská kampaň zaměřená na plyšové postavičky, které symbolizují různé sporty. Tato kampaň bude probíhat od 27. března do 4. června.
Za každých utracených 250 korun získají zákazníci jednu nálepku, kterou si přilepí do sběratelské karty. Po získáni osmi nebo patnácti nálepek si zákazníci mohou vybrat plyšovou hračku podle svého výběru. Po nasbírání osmi nálepek zaplatí zákazníci doplatek ve výši 149,90 Kč, zatímco s patnácti nálepkami činí doplatek pouze 49,90 Kč.
Zdroje: Albert, Billa, COOP, Globus, Rossmann