Ahold Delhaize uvádí revoluční změnu pro zákazníky supermarketů po celé Evropě. Nová sjednocená aplikace slibuje zjednodušit a vylepšit nakupování ve většině jejich řetězců. Český Albert je na čele této digitální transformace. Přečtěte si, jaká vylepšení a inovace nás čekají a proč byste si novou aplikaci měli stáhnout ihned.
Ahold Delhaize, jedna z největších maloobchodních skupin na světě, oznámil, že spouští jednotnou aplikaci pro většinu svých evropských supermarketů. Český Albert je průkopníkem a jako první z pěti značek uvádí tuto aplikaci do provozu. Následovat budou Delhaize, Maxi, Mega Image a Alfa Beta, zatímco nizozemský Albert Heijn si ponechá i svou vlastní aplikaci. Tento krok nejen šetří náklady, ale hlavně slibuje zákazníkům plynulejší a vylepšené nakupování
Nová aplikace umožňuje sdílet různé funkce mezi značkami, patřícími pod Ahold Delhaize, jako jsou například doporučení pro přátele, věrnostní programy nebo expresní doručení. Tento projekt je důležitým krokem v procesu digitální přeměny společnosti. Díky němu je možné rychle přidávat nové funkce a inovace. Zároveň stanovuje nové standardy pro inovace v maloobchodě díky zlepšené spolupráci mezi evropskými značkami této skupiny.
Zákazníci se mohou těšit na lepší akce, přehlednější nabídku produktů a snadnější proces placení. To vše díky podrobnému průzkumu toho, jak lidé nakupují. Cílem je, aby byl nákup pro zákazníky pohodlnější a výhodnější. Aplikace slibuje, že nakupování bude jednodušší a příjemnější díky tomu, že bude vypadat a fungovat stejně napříč různými značkami.
Úspěch tohoto projektu byl možný díky spolupráci mezi 5 značkami, týmy, zabývajícími se digitálními technologiemi a IT, a také externími partnery na designu, vývoji a analýze. Albert si prozatím ponechává samostatnou aplikaci pro svůj věrnostní program, ale v plánu je tyto aplikace postupem času sloučit.
Zdroje: aholddelhaize.com, retaildetail.eu