Společnost Lidl Česká republika si zakládá na tom, aby zákazníkům umožnila rychlý a komfortní nákup. Tak, aby v řadách nemuseli trávit víc času, než je nutné. A na základě zpětné vazby od zákazníků tento cíl dlouhodobě splňuje. Společnost ovšem myslí i na výjimečné případy, kdy se odbavení u pokladny může protáhnout. Proto se zákazníci od dnešního dne dočkají novinky, která přispěje k pozitivnímu nákupnímu zážitku.
Podle nedávných průzkumů společnosti Mastercard vadí čekání ve frontě při nákupu potravin zhruba 27 procentům zákazníků. Obchodníci uvádějí, že tento problém se kvůli nedostatku pracovních sil týká zejména největších prodejen. Z průzkumu vyplynulo, že pomalé vyřizování nákupu ze strany obsluhy u pokladny negativně vnímá 27 % respondentů.
Podobné výsledky lze vyčíst i z průzkumu Why2Buy společnosti GfK ze září roku 2020. Podle něj se snaží vyhýbat davům v obchodech, které se tvoří i frontami u pokladen, celkem 28 % respondentů.
A právě čekání ve frontách před vánoční sezónou se rozhodl kompenzovat svým zákazníkům řetězec Lidl.
Lidl spustil 20. listopadu akci, která tady ještě nebyla. Pokud čekáte ve frontě více než 5 minut a nejsou otevřené všechny pokladny, požádejte na pokladně před zaplacením o slevu 50 Kč na váš nákup. Akce se nevztahuje na samoobslužné pokladny.
Slevu je možné uplatnit na právě uskutečněný nákup v konečné hodnotě nad 50 Kč před jeho zaplacením. Na pozdější uplatnění slevy nebude brán zřetel. Do hodnoty nákupu se nezapočítávají dárkové karty, tiskoviny, alkohol (víno, lihoviny, pivo) a tabákové výrobky. A také už zmíněný fakt, že akce se nevztahuje na samoobslužné pokladny.
Nárok na slevu 50 Kč na váš nákup máte v případě, že jsou splněny všechny níže uvedené podmínky:
Akce platí od 20. 11. 2023 do odvolání.
Zdroj: Lidl, GFK, Mastercard