Oblíbená cukrovinka s tekutou náplní a rumovou příchutí bude minulostí. Výrobce potvrdil, že Rumové pralinky, které jsou minimálně pro starší generaci, kultovní českou sladkostí, přestane vyrábět. Z trhu tak zmizí další tradiční výrobek, který lidé znají už z dob socialismu.
Jako první se informace o konci tradiční cukrovinky objevila na Slovensku, kterou potvrdila mluvčí společnosti Nestlé, která Rumové pralinky pod značkou Orion vyrábí.
„Sortiment našich výrobků doplňujeme o novinky, o kterých věříme, že splní očekávání, vysoké nároky a preference spotřebitelů. Naopak výrobky, jejichž popularita mezi zákazníky klesá, což byl dlouhodobý případ i u Rumových pralinek, jsme nuceni z portfolia odstranit," řekla pro portál dnes24.cz Ľubica Novotná z Nestlé Slovensko.
Pro Kupi.cz se vyjádřila i tisková mluvčí pro Nestlé Česko, Tereza Skrbková, „sortiment našich výrobků doplňujeme o novinky, u kterých věříme, že budou naplňovat očekávání, vysoké nároky a preference spotřebitelů. Naopak výrobky, jejichž obliba mezi zákazníky klesá, což po dlouhou dobu byl i případ Rumových pralinek, jsme z portfolia nuceni odebrat. Věříme, že si ale spotřebitelé najdou cestu k jiným našim produktům, jejichž obliba mezi širokým spektrem spotřebitelů naopak výrazně stoupá, a to i díky řadě novinek a nových příchutí,“ potvrdila slova své slovenské kolegyně Skrbková o tom, že oblíbené pralinky zmizí i z českých obchodů.
Milovníci sladkostí nemusí zoufat, výrobce věří, že si lidé najdou cestu k jejich novým produktům, jejichž popularita mezi spotřebiteli roste.
Jak jsme informovali v minulém týdnu, v obchodech se z pultů regálů vytratila také oblíbená minerální voda Bonaqua. Podle výrobce ji na tuzemském trhu nahradí vodou jiné značky. Aktuálně obchodníci doprodávají zásoby ochucených variant, přičemž na Slovensku tuto vodu už nelze koupit vůbec.
„Tato voda, která byla stáčena v Rakousku v závodě v Edelstalu, je postupně v Česku nahrazována velmi kvalitní vodou Natura, která pochází z centra Adršpašsko-teplických skal z Teplic nad Metují. Tato změna má taktéž pozitivní vliv na snížení mezinárodní kamionové přepravy,“ doplnil mluvčí firmy Coca-Cola HBC Václav Koukolíček. Konkrétní důvod změny ale neuvedl.
Zdroj: dnes24.sk