V pražském obchodním centru Westfield Chodov otevřel řetězec Datart v rámci své prodejny Apple Shop. Showroom o velikosti 73 čtverečních metrů nabídne široké portfolio produktů k vyzkoušení a specializované poradenství.
Zákazníci pražského Datartu mají nyní možnost vybrat si ze široké nabídky vystavených produktů Apple, které si mohou osobně vyzkoušet. K tomu jim je k dispozici vyškolený personál na tuto prémiovou značku. „Dvě hodiny denně bude pro naše zákazníky připravené produktové demo, které jim produkty ještě více přiblíží. Produkty Apple budou na celkem osmi stolech, přičemž jeden z nich bude věnovaný skupinovým ukázkám. Zákazníci se tedy mohou těšit na nejširší portfolio vystavených zařízení, kterými bude čtrnáct kusů iPhonů, jedenáct zařízení Mac, jako jsou MacBooky, Mac studio či Mac mini/iMac, osm iPadů či devět Apple Watch. K dispozici bude také široká nabídka příslušenství,“ vysvětluje vedoucí obchodního oddělení Apple společnosti Datart Tomáš Hrouda.
Nový Apple Shop je designovaný přímo společností Apple, která svým smyslem pro detail klade důraz na použité materiály i životní prostředí. Zároveň disponuje většími skladovými zásobami, díky čemuž je pobočka schopná nabídnout zákazníkům větší množství produktů bez zbytečného čekání.
Datart otevřením nového showroomu pokračuje ve spolupráci se společností Apple, která se neustále rozšiřuje. „Značkové Apple vystavení menšího formátu máme aktuálně na 56 pobočkách po celé republice. Na Chodově však vzniká showroom nové generace, který doposud v Česku nemá obdoby,“ dodává Hrouda.
Produkty společnosti Apple se na tržbách Datartu podílí značným dílem, který vytrvale roste. Tržní podíl v rámci prodeje se za uplynulé čtyři roky dokonce ztrojnásobil.
Kromě showroomu v rámci prodejny Datart se v obchodním centru Westfield Chodov nachází také Apple Premium Partner prodejna, kterou otevřela v loňském roce společnost iStyle.
Zdroj: Tisková zpráva Datart, OC Westfield Chodov, iStyle