„Viktorčino“ tajemství odhaleno! Značka Victoria’s Secret otevře v Česku svou první prodejnu

Vstup do obchodu Victoria’s Secret JHVEPhoto / Shutterstock.com

Další z ikonických značek oznámila vstup na český trh. Tentokrát to není nikdo jiný než největší americký prodejce spodního prádla Victoria’s Secret. Česká republika se tak připojí k tisícovkám prodejen po celém světě. Kdy a kde se nový obchod otevře?

Přečtěte si také

Prádlo z pračky nevoní tak, jak byste chtěli? Luxusní a intenzivní vůni vykouzlí parfémy na praní, stačí jen pár kapek

Kdy a kde se otevře česká pobočka Victoria’s Secret?

Kousky z módních kolekcí dlouhodobě žádané a úspěšné značky Victoria’s Secret u nás bylo doposud možné osobně zakoupit pouze v tranzitní části Letiště Václava Havla, případně je objednat online, ať už v rámci omezené nabídky z českých internetových prodejen, nebo se značným přepravním poplatkem z oficiálního zahraničního e-shopu.

Od jara ovšem bude vše jinak. První prodejna Victoria’s Secret se otevře v květnu 2023 v pražském nákupním centru Westfield Chodov.

Proč je Victoria’s Secret ve světě tak úspěšná?

Jak důvod příchodu značky přiblížil Jan Kotrbáček ze společnosti Cushman & Wakefield, která se mj. zabývá pronájmem maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu:

„Značka Victoria’s Secret je celosvětově velice úspěšná z mnoha důvodů, mimo jiné proto, že nabízí sofistikovaný, stále inovovaný, trendy a vysoce módní produkt a design za dostupnou cenu ve velice atraktivním prostředí. Produkty jsou pro zákaznice nejen krásné, ale také funkční, což z nich činí velice žádané zboží. Značku navíc provází inspirativní design prodejen a silný příběh produktů podporovaný světově známými módními přehlídkami, které patří k nejvíce sledovaným a sdíleným na sociálních sítích.“

Žena drží velkou nákupní tašku z Victoria’s Secret Sorbis / Shutterstock.com

Proč je Česko lákavé pro módní značky?

Kotrbáček rovněž uvedl, že i pro obchodní centra je Victoria’s Secret žádoucím nájemcem, který ze zkušeností přitáhne novou sortu zákazníků. Značka je neustále schopna nabízet novinky v oblasti svého sortimentu a designu a tím udržovat návštěvnost i obrat prodejen na vysoké úrovni. A platí to i naopak. Česko se pro světové značky stává čím dál oblíbenější destinací.

„České maloobchodní prostředí je pro mezinárodní módní a další společnosti jedním z nejatraktivnějších, a to zejména díky velice kvalitní skladbě nájemců a jejich dobrým obchodním výsledkům. Přítomnost velkého množství mezinárodních společností je výsledkem dlouhodobě rostoucí kupní síly obyvatel Česka a rozvoje obchodního prostředí, ve kterém společnosti dobře prosperují,“ potvrdil Kotrbáček.

Oživte svůj šatník za skvělou cenu

Většina příchozích módních značek začíná v Praze

Právě Praha je nejčastější startovní pozicí pro zahraniční značky vstupující na český trh. Velkou kupní sílu zde tvoří také turisté a mnohé nové značky se usazují právě v centru, zejména v ulici Na Příkopě. Svou vlajkovou prodejnu sem umístili v minulosti i další velcí američtí hráči mezi populárními módními značkami, jako např. Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Michael Kors, Nike, Levi’s či Adidas.

Neméně atraktivní je také proslulá Pařížská ulice, ve které jen loni otevřely svou úplně první prodejnu dvě významné luxusní módní značky: Balenciaga a Chanel.