První prodejna Apple Premium Partner v Praze. Proč se před ní stály fronty a čím je tak výjimečná?

Prodejna iStyle iStyle

Partnerská prodejna Apple v obchodním centru Westfield Chodov má hned několik prvenství. Tento typ obchodu jsme totiž zatím nemohli navštívit nejen v České republice, ale ani jinde ve střední a východní Evropě. Provozovatelem nové prodejny je iStyle, který se výrazně inspiroval konceptem značkového Apple Storu. Zákazníky tedy čeká opravdu nevšední nákupní zážitek.

Přečtěte si také

Jak nahradit vajíčka v kuchyni? 6 nejlepších alternativ

Největší lákadla pro zákazníky

Za zmínku stojí lukrativní lokace i moderní design celého showroomu, který se rozkládá na ploše 250 m². Jeho rekonstrukce stála neuvěřitelných 15 milionů korun.

Navíc mohou klienti využít nadstandardní služby, které nabízí jen tento autorizovaný prodejce. Patří k nim například expresní servis produktů Apple nebo možnost účastnit se veřejných přednášek a workshopů.

„To, že se nám jako prvním v regionu CEE podařilo získat status Apple Premium Partner, a přinášíme tak do České republiky Apple Flagship prodejnu, je pro nás velký úspěch,“ komentoval otevření ředitel společnosti iStyle Vít Goluch.

Logo Apple na prodejně této značky Vytautas Kielaitis / Shutterstock.com

První, ale určitě ne poslední

Americké firmě Apple se u nás dlouhodobě daří, v příštích letech tedy plánuje další expanzi. Partnerské prodejny by měly vzniknout i v pražských nákupních centrech Palladium nebo Centrum Černý Most a také v brněnské Galerii Vaňkovka. Kromě toho chystá velkou novinku i v rámci nového projektu Masaryčka.

Nové koncepty prodejen testují i jiné značky

Apple není jedinou společností, která se rozhodla rozvíjet koncept kamenných prodejen. Podobný nápad měl i módní e-shop Zoot nebo prodejce erotických pomůcek Růžový slon.

Zatímco většina značek vidí potenciál hlavně v e-commerce, Zoot se po překonání krize rozhodl jít opačným směrem. Výdejny nahrazuje zážitkovými prodejnami, z nichž jednu otevřel přímo na prestižní adrese Václavské náměstí 18. Posiluje tak omnichannel prodej, který spojuje výhody nákupů v reálném a virtuálním světě.

A na jakou formu prodeje vsadil internetový sexshop Růžový slon? Už delší dobu má vlastní prodejnu v Havířově a nyní stal se součástí konceptu Pikito v pražských Štěrboholích. Připojil se tak k dalším sedmi e-shopům, které se částečně přesunuly i do offline prostředí.