Popularita oříšků letí strmě vzhůru. Jejich spotřeba významně roste, a to nejen nyní v období před Vánocemi, ale i celoročně v souladu s trendem zdravějšího stravování. Toho se rozhodl využít i online supermarket Košík.cz, který představil novou privátní značku Mr. Nutly & friends. S její pomocí chce naučit Čechy jíst více zdraví prospěšných ořechů a suchých plodů. Jaké produkty a služby nová řada zahrnuje a jak se „oříškový trend“ promítá do nákupů v obchodech?
Pan Ořechový a jeho přátelé. Tak se v překladu jmenuje značka, pod kterou Košík.cz začal svým zákazníkům nabízet rozmanitý sortiment suchých plodů.
Podle Tomáše Jeřábka, CEO firmy Košík.cz, jsou ořechy a sušené ovoce velice oblíbeným zbožím. Jsou součástí asi každé páté objednávky a představují jednu z nejrychleji rostoucích online kategorií zboží. Proto se internetový supermarket rozhodl jít zákazníkům naproti a stvořil vlastní produktovou řadu.
Kupte se slevou Datle sušené.
Cíle společnosti jsou potom mnohem větší než jen nabídka ořechů samotná. Chtějí zákazníky motivovat k uvědomělejšímu způsobu stravování a výběr ořechů jim co nejvíce usnadnit.
Také proto spolu s prodejem spustili online službu nutričního poradenství, které má představovat jeden ze silných benefitů nové značky. „Chceme pomoci přesvědčit Čechy, že oříšky patří do jejich jídelníčku. A těm, kteří svět mandlí, kešú nebo lískáčů teprve objevují, být důležitým partnerem k ruce,“ přibližuje Jeřábek.
Pod značkou Mr. Nutly & friends najdete na Košík.cz ořechy, semínka i sušené ovoce, které je bez přidaných cukrů a siřičitanů. Vybírat můžete z menších 250g a 500g pytlíků. Některé druhy jsou ovšem k dostání i ve velkém kilovém balení, které ocení například rodiny nebo lidé připravující se na vánoční pečení. Zákazníci se současně mohou při nákupu spolehnout na zaručenou velikost (kalibr) oříšků.
Do budoucna chce Košík.cz sortiment rozšiřovat také o oříškové mouky, granoly, snídaňové a svačinové mixy nebo vlastní oříšková másla a pomazánky. Stal by se tak silným konkurentem mnohých internetových prodejců, kteří nabízí podobné produkty vlastních značek, jako např. Mixit, Svět Plodů, Ochutnej Ořech či Grizly.
Kupte se slevou Mandle Albert.
Pro pořádnou zásobu ořechů se aktuálně můžete stavit i do hypermarketu Albert v obchodním domě Westfield Chodov v Praze, kde byl nedávno spuštěn pilotní projekt bezobalového prodeje. Vedle kosmetiky, luštěnin, vloček, müsli a snídaňových směsí nebo kávy si do vlastních či zakoupených opakovaně využitelných nádob můžete nasypat libovolné množství oříšků. Ty do prodejny dodává mimo jiné také již zmíněná firma Grizly.
Mnoho potravinových řetězců i drogerií také v minulosti přišlo s vlastními značkami produktů zdravé výživy včetně sušeného ovoce a ořechů, které vynikají skvělým poměrem mezi vysokou kvalitou a přijatelnou cenou. Najdete je pod značkami Tesco, K-Classic, Albert Nature’s Promise, Lidl Alesto a Penny Naturalia, dále také dmBio nebo Rossmann enerBio.
A pokud si naopak chcete dopřát něco výjimečného, pro luxusní řadu prémiových oříšků si skočte do supermarketů Sklizeno, kde koupíte výrobky značky George's Taste: delikátní a křupavé lískové oříšky „Nocciola del Piemonte“, pražené indické kešú i Královské přírodní kešú pyšnící se nejvyšším oceněním kvality (ceny začínají na 289 Kč za 200g balení).