Řetězec Penny spustil vlastní e-shop pod názvem PennyDomů

Prodejna Penny market focená z venku Penny

Jeden z nejoblíbenějších řetězců s potravinami Penny Market se přidal ke svým konkurentům a spustil vlastní e-shop. Zatím rozváží nákupy k zákazníkům prostřednictvím společnosti DoDo pouze v Plzni. Pokud se však tento pilotní projekt osvědčí, plánuje rozšířit službu do dalších měst. S rozvozem potravin začal v poslední době také COOP, který si pro testovací lokalitu vybral jižní Moravu.

Přečtěte si také

Trendy pokrývky hlavy letošního roku: Čepice s bambulemi je OUT, bucket hat naopak IN

PennyDomů, to je název nového e-shopu řetězce Penny, jehož spuštění dnes společnost oznámila ve své tiskové zprávě. Přípravu objednávek a rozvoz zajišťuje společnost DoDo a služba je zatím dostupná pouze pro plzeňské zákazníky.

Vlastní e-shop začal Penny Market už v loňském roce nejprve testovat na svých zaměstnancích. „V červnu začali systém testovat naši zaměstnanci a od září i vybraní zákazníci. Nyní jsme jej spustili pro širokou veřejnost v Plzni,“ vysvětlil jednatel společnosti Radek Hovorka.

Jak funguje e-shop Penny Domů?

  • Zákazník si může objednat nákup 3 dny předem a zrušit svoji objednávku 4 hodiny před plánovaným doručením.
  • Doručení nabízí Penny již od dvou hodin po objednání.
  • Po zahájení přípravy nákupu pak dostane SMS zprávu s přesným termínem doručení.
  • Minimální výše nákupu je 500 korun a cena za dopravu je 69 korun.

Zákazník si může objednat prakticky vše, na co je z kamenných obchodů Penny zvyklý. Navíc v samostatné kategorii AKCE bude v nabídce bezmála 500 produktů, které budou prodávány za nižší ceny.

Vzhledem k tomu, že Penny vlastní mezinárodní obchodní řetězec Rewe, pod který spadá také Billa, je jen otázkou času, kdy i ta ohlásí spuštění vlastního e-shopu. Podle námi dostupných informací plánuje prodej zboží na internetu rozjet začátkem příštího roku.

Kurýr předává nákup ženě před domem TESCO

V posledních dnech jsme vás informovali o spuštění vlastního e-shopu maloobchodní sítě COOP, která se s rozvozem chce soustředit na menší města a vesnice. Služba by měla do budoucna být doplněna o možnosti vyzvednout si předem rezervované zboží na prodejnách a v automatických výdejních boxech.

Albert, Globus, Tesco a Kaufland vlastní e-shop již mají

Svůj pilotní projekt spustil na jaře také řetězec Albert pro své brněnské zákazníky.

Globus pak nákup potravin přes internet nabízí pro zákazníky v okolí pražské pobočky Zličín, kde si svou online objednávku musí lidé vyzvednout.

Od loňského roku je rovněž možné si prostřednictvím e-shopu nakoupit v Makro velkoobchodě přes službu Můj obchod.

Tesco rozvoz potravin provozuje již delší dobu, nově však nabízí po Praze doručení už v den objednání, další města by měla brzy následovat. Kromě toho Tesco rozšiřuje svou nabídku produktů a propojuje se s Dáme jídlo, přes nějž dováží zákazníkům expresní nákupy již do 30 minut ze svých poboček Tesco Expres.

I přesto, že Kaufland svůj vlastní internetový obchod nemá, je možné si privátní značky tohoto řetězce již od loňského roku nakoupit přes prodejce Košík.cz.

O první místo v on-line supermarketech na českém trhu se dělí Rohlik.cz a Košík.cz. Již delší dobu nabízejí trvanlivé potraviny také e-shopy Mall.cz a Alza.cz.