Globus se mění, v prodejnách se budou zákazníci pohybovat mezi světy. Penny vsází na farmářský styl

Nové řazení regálů s konceptem „světů“ v prodejnách Globus Globus

25 let poté, co se v Česku otevřel první hypermarket Globus, přichází řetězec s moderním a dokonale pohodlným konceptem prodejen pro zákazníky, který poskytne nový zážitek z nakupování. Své prodejny po vzoru hesla „hezky česky“ mění také řetězec Penny. Inspirací pro nový vzhled prodejen byly úspěšné obchody v Evropě.

Přečtěte si také

Pečené grepy: Čtyři variace nejen pro gurmány, které se skvěle hodí třeba k pečenému masu

Globus nastartoval novou vlnu modernizace svých obchodních domů rekonstrukcí hypermarketu v Českých Budějovicích předloni. Tento koncept obchodu, který se ukázal na jihu Čech jako velmi úspěšný a zákazníky vítaný, se právě dokončil i v Praze Čakovicích.

Podstatou nového prostoru je funkční a velice příjemný prostor se širokou nabídkou regionálních i mezinárodních, ale zejména vlastních produktů pod značkou Poctivá výroba Globus, které vyrábíme přímo v prostorách naší prodejny,“ sdělil jednatel společnosti Globus Jochen Baab.

Přehledné světy

Globus ve svém novém konceptu snižuje výšku regálů pro větší přehlednost a přidává grafické prvky pro lepší orientaci uvnitř. Aby nakupování bylo ještě pohodlnější, rozdělil Globus sortiment do tzv. světů. Myšlenku projektu je, aby zákazníci šetřili díky snadné orientaci čas při nákupu.

Specialitou je nové Drůbeží řeznictví, které přímo navazuje na klasický řeznický pult. Výroba masa přímo na prodejně je jednou z největších hodnot, které Globus přináší zákazníkům.

Nové řazení regálů s konceptem „světů“ v prodejnách Globus Globus

Pohled do Poctivé výroby Globus

Zážitek z nakupování navíc umocní otevření prostoru s pohledem do vlastních výrob Globusu. „Naše výroby jsou koncipovány tak, aby zákazník přímo na místě viděl, kdo a jak mu jeho zboží připravuje. Zákazníci uvidí, jak se válí těsto, jak cukrářka zdobí dort, jak řezník připravuje maso k obědu nebo kolegyně z lahůdek krájí sýr. Rovněž příprava jídel v naší restauraci probíhá přímo před zraky zákazníků. V tom je Globus jedinečný,“ vysvětlil Jochen Baab.

Úspora energií

V novém konceptu Globusu se myslí i na ekologii a zrak zákazníků. Světla jsou pouze LED, jsou úspornější na spotřebu energie a v každém koutu svítí jinou intenzitou a barevným tónem. Nedochází tak k přesvícení celé nákupní plochy, což je příjemnější i pro zrak nakupujících.

Nová prodejna Penny Penny Market

Penny modernizuje „hezky česky“

Od října dostaly nový moderní kabát i prodejny Penny v Rychnově nad Kněžnou a Židlochovicích. Obě prodejny prošly zásadní přestavbou na nejmodernější prodejny s červenožlutým logem. „Tyto přestavby jsou náročnější než běžné modernizace, které zvládáme za 5 dní. V tomto případě dojde ke zvětšení prodejní plochy, prodejny budou vzdušnější, světlejší a prostornější, což pro zákazníky znamená nejen příjemnější a světlejší prostředí, ale třeba i praktické zvětšení uliček.

Přirozeně také dojde v rámci naší filozofie k výměně technologií tak, abychom snížili energetickou náročnost prodejen. Dojde tedy ke kompletní výměně svítidel za úsporná LED světla a instalujeme nové chladící a mrazící technologie,“ popsal plány před remodelingem prodejen Václav Šíma, vedoucí stavebního oddělení společnosti Penny.

Zákazníci tak mohou nakupovat v příjemném prostředí v duchu farmářského tržiště a přestavby se netýkají jen prostoru prodejny, ale zcela nové je také zázemí pro zaměstnance.

Další zásadní přestavby se dočkaly prodejny v Českých Budějovicích, v Třinci, kde se zákaznicí dočkají nové podoby do konce října, a ve Slezské Ostravě, která bude otevřena na počátku listopadu. Na zcela nové prodejny se pak do konce roku mohou těšit mimo jiné obyvatelé Děčína, Počátek, Kolína nebo Jindřichova Hradce.